lillemeg90 Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Fiber eller dun til baby? Vugge/vogn og seng:)
SjiraffenLaffen Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Vi har fått dundyne til å ha i vogna. Men tenker vi skal ha Høie fiberdyna i senga
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Vi har dun til vogn og vugge og fiber til senga..
Amarone Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Det blir fiber. Er usikker på om produsentene kan garantere at ikke gjessene ble plukket levende. 4
Gjest Magdalene Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Dun. Andungen gåsedundyne, til begge barna.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Jeg har kjøpt både dun og fiber. Kjøpe først fiber fordi jeg trodde man måtte det pga allergi, men det virket som alle på KG kjøpte dun, så kjøpte den og. Mini er 3 måneder. Dundyne blir ikke brukt. Først syntes jeg den var for stor og tung, og for varm for en bitteliten baby, så vi brukte fiber, men han sov mest hos meg og da under min dyne. Så gikk vi veldig fort over til soveposer, pga han ligger med beina rett opp og sparker, og dyna havner enten nede eller over hode hans. Bruker heller ikke dyne i vogna fordi der har vi en sauskinn-pose og jeg føler det er nok. Jeg ser derfor ikke poenga å kjøpe dundyne i den minste størrelsen, jo mindre du vil bruke den i vogna. Anonymous poster hash: 3b47f...211
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Har lest at det flere steder anbefales fiber på grunn av at dun kan være allergifremkallende. Er selv allergisk for dun, så her har det ikke vært noe tema. Om mini arver min allergi hadde han gått en nysende og kløende tid i møte i dundyne stakkars.. Greit å være obs på for de som har dundyne og en baby som er stadig tett i nesen, nyser eller får utslett, også forsåvidt. Anonymous poster hash: 16db8...780
Lovehearts Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjøpte fiber allergifri i vogn og seng str, gikk rett over på dun da jeg syns fiber dynene er så stive og klumpete. Er veldig fornøyd med andungen sin dundyne
Gjest Magdalene Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Har lest at det flere steder anbefales fiber på grunn av at dun kan være allergifremkallende. Er selv allergisk for dun, så her har det ikke vært noe tema. Om mini arver min allergi hadde han gått en nysende og kløende tid i møte i dundyne stakkars.. Greit å være obs på for de som har dundyne og en baby som er stadig tett i nesen, nyser eller får utslett, også forsåvidt.Anonymous poster hash: 16db8...780 Andungen gåsedundyne er jo anbefalt av astma og allergiforbundet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Andungen gåsedundyne er jo anbefalt av astma og allergiforbundet. Vet du om de har garanti på at de ikke har levendeplukk? Anonymous poster hash: 0a57f...876
Gjest Magdalene Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Vet du om de har garanti på at de ikke har levendeplukk?Anonymous poster hash: 0a57f...876 Det aner jeg ikke.
Frk.K Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Frk.K, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå