Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt, jeg synes Jørgine ser smashings ut, men om jeg ønsker meg den der kroppen..... Nei, det blir for mye lår og rumpe for meg. 

Synes ikke hun har noe unormalt stor rumpe, den passer jo hennes kropp..

Ser forøvrig at eksen også har flyttet til Oslo.

Endret av Bootybuilder
Skrevet

Synes ikke hun har noe unormalt stor rumpe, den passer jo hennes kropp..

Ser forøvrig at eksen også har flyttet til Oslo.

Han må jo det siden barna hans bor der. 

Skrevet

Han må jo det siden barna hans bor der. 

Ja har jeg sagt noe annet? Jeg synes jo det er positivt. Han har leilighet i Ålesund og Oslo, viser jo at dem samarbeider bra tross omstendighetene.

Gjest Magnifiq
Skrevet

Fulgte henne før, men nå har jeg fått nok av "jeg er så deilig"-bilder, så nå har jeg slettet dama fra insta.

Skrevet

Fulgte henne før, men nå har jeg fått nok av "jeg er så deilig"-bilder, så nå har jeg slettet dama fra insta.

Hun har en evne til å virke både utrolig likandes og selvgod samtidig, men det er nå bare sånn hun er da. 

Skrevet

Det inntrykket har jeg ikke i det hele tatt av henne fra IG
  • Liker 1
Skrevet

Det inntrykket har jeg ikke i det hele tatt av henne fra IG

Ikke jeg heller, er jos tort sett treningbilder og bilder med andre, videor og noen selfies fra i sommer når dem er på ferie - type stranda osv.

Skrevet

Hun ser mye bedre ut i treningsklær enn i vanlige klær...

• Liker 3
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

For ei flott dame da! Ser man bort fra at hun også deler litt mye fra privaten står det virkelig respekt av at hun trener. Hvorfor skal hun ikke vise seg frem når hun pinadø har jobba hardt for det også?

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

For ei flott dame da! Ser man bort fra at hun også deler litt mye fra privaten står det virkelig respekt av at hun trener. Hvorfor skal hun ikke vise seg frem når hun pinadø har jobba hardt for det også?

Fordi gleden av å være i god form overstiger gleden av å se bra ut.....?

Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Fordi gleden av å være i god form overstiger gleden av å se bra ut.....?

Og du hvil hvor med din kommentar? Seff skal hun få fise seg frem og ja er man i god form så skal man jaggu få vise det og frem. Hvem sin business er det uansett?

• Liker 1
Skrevet

Og du hvil hvor med din kommentar? Seff skal hun få fise seg frem og ja er man i god form så skal man jaggu få vise det og frem. Hvem sin business er det uansett?

Fise seg frem er nok rett uttrykket.  :plystre:

Skrevet

Om man vil bli best i crossfit (eller hva hun nå driver med), så må man jo nesten bare ta de fordelene eller ulempene (spørs hvem du spør) man får med utseendet.

Skrevet

Om man vil bli best i crossfit (eller hva hun nå driver med), så må man jo nesten bare ta de fordelene eller ulempene (spørs hvem du spør) man får med utseendet.

Godt poeng.

Skrevet

Tenker det må være godt å være så sterk og energisk, jeg!

Om hun hadde vært misfornøyd med det å få en muskuløs kropp som følge av hennes jobb og interesse, så hadde hun nok dekt seg til :)

• Liker 1
Annonse
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Fise seg frem er nok rett uttrykket.  :plystre:

:fnise: darn auto correct på MAC  :fnise:

Skrevet

:fnise: darn auto correct på MAC  :fnise:

Autocorrect på Mac?

• Liker 1
Skrevet

Er hun sammen med han eksen igjen? Synes bare det var en som var veldig lik på snap hvor hun hang rundt halsen på han? Mulig jeg tar feil, men ja blei nysgjerrig 😳

Skrevet

Er det bare jeg som syns navnet er litt "ekkelt"? Tenker funky vagina liksom...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...