Criador Skrevet 28. juni 2015 #81 Del Skrevet 28. juni 2015 Litt av en type han der Kim.. :D Han hadde et veddemål også. Skulle kappe av seg lillefingern om han ikke tjente en mill før han var 30.. Det gjorde han ikke, og han kappa jaggu av seg fingern.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilla Skrevet 28. juni 2015 #82 Del Skrevet 28. juni 2015 Litt av en type han der Kim.. https://www.youtube.com/watch?v=hnNjLxA6srg :D Han hadde et veddemål også. Skulle kappe av seg lillefingern om han ikke tjente en mill før han var 30.. Det gjorde han ikke, og han kappa jaggu av seg fingern.... Får litt frysninger... Han virker veldig opptatt av seg selv, for å si det mildt. Setter seg selv først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. juni 2015 #83 Del Skrevet 28. juni 2015 Litt av en type han der Kim.. :D Han hadde et veddemål også. Skulle kappe av seg lillefingern om han ikke tjente en mill før han var 30.. Det gjorde han ikke, og han kappa jaggu av seg fingern.... tørr faen ikke å se, kødder du? han kappa den seriøst ikke av seg???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilla Skrevet 28. juni 2015 #84 Del Skrevet 28. juni 2015 tørr faen ikke å se, kødder du? han kappa den seriøst ikke av seg???!!! Ikke på filmen han bare leser opp påstander om seg selv, som et dikt, og forteller at han kappet av seg fingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2015 #85 Del Skrevet 28. juni 2015 Nesten så jeg spekulerer på Jørgine siden hun giftet seg og fikk barn med den her klovnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. juni 2015 #86 Del Skrevet 28. juni 2015 Nesten så jeg spekulerer på Jørgine siden hun giftet seg og fikk barn med den her klovnen.... Hun var jo ganske ung da hun ble gravid med førstemann. Ikke lett å se alt slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2015 #87 Del Skrevet 28. juni 2015 Hun var jo ganske ung da hun ble gravid med førstemann. Ikke lett å se alt slik da. Man klarer jo å se an fyrene og bedømme karakter selv om man er ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 28. juni 2015 #88 Del Skrevet 28. juni 2015 Man klarer jo å se an fyrene og bedømme karakter selv om man er ung. Det sies at hjernen ikke er er fullt utviklet til å skjønne konsekvenser av handlinger før man er 25. Så du skal ikke se bort ifra at man ikke er like god til å bedømme like godt som 18-åring. Jeg kan ramse opp en haug av utrolig dumme ting jeg gjorde i tenåra og i begynnelsen av tjueåra. Ting jeg ALDRI ville gjort i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 28. juni 2015 #89 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Den videoen der er jo liksom hans poesi. Er ikke noen stor grunn til å ta alt kjempe bokstavelig der. Til sammenligning er ikke Aune Sand slik i privaten, som han fremstiller seg selv utad i media. Sånn et det vel med de fleste "poeter". Blir bare rene spekuleringer å sitte her og koke i hop at hun kun var sammen med han fordi at de fikk barn tidlig og what not. I posten hun skrev om hans utroskap ytret hun da at de hadde hatt det veldig fint sammen, frem til den dagen utrosķapen ble avslørt. Vi vet ingenting om hvordan deres forhold har vært, hvordan han er og hva han eventuelt sliter med. Endret 28. juni 2015 av neiognei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. juni 2015 #90 Del Skrevet 28. juni 2015 HAHA ,den videoen er bare CRINGE. Og til deg ovenfor; ja, selvfølgelig ser jeg det var et patetisk forsøk på poesi, men det ble bare feil, flaut og dårlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2015 #91 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Det sies at hjernen ikke er er fullt utviklet til å skjønne konsekvenser av handlinger før man er 25. Så du skal ikke se bort ifra at man ikke er like god til å bedømme like godt som 18-åring. Jeg kan ramse opp en haug av utrolig dumme ting jeg gjorde i tenåra og i begynnelsen av tjueåra. Ting jeg ALDRI ville gjort i dag!!! Samme gjorde jeg, men jeg var alikevel god på å bedømme folk (les menn), på den annen side var jeg alltid den stygge venninna som ville hjem, så jeg var ikke som den pene venninna mi som alle mennene ville bli ilag med og vise seg ute med (men som de ofte kjedet seg med og var utro mot) vant med bare positiv oppmerksomhet og oversåg alt som kunne tilsi at de kødda like mye med henne (bare på annet vis) som med alle oss andre som liksom ikke var så pene. Endret 28. juni 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. juni 2015 #92 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Man klarer jo å se an fyrene og bedømme karakter selv om man er ung. Det er veldig godt at du er så perfekt! Hun var ung, de hadde sex, de fikk et barn og slik balla det på seg. Ha litt takhøyde for folk! Vi vet jo ikke hvordan han er på privaten mellom de (eller var før helvete brøt løs), de kan ha hatt det veldig fint sammen. Og før utroskapen nådde overflaten så fremsto han igjennom henne som en veldig ok fyr som tok var epå familien sin. Endret 29. juni 2015 av Bootybuilder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. juni 2015 #93 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Den videoen der er jo liksom hans poesi. Er ikke noen stor grunn til å ta alt kjempe bokstavelig der. Til sammenligning er ikke Aune Sand slik i privaten, som han fremstiller seg selv utad i media. Sånn et det vel med de fleste "poeter". Blir bare rene spekuleringer å sitte her og koke i hop at hun kun var sammen med han fordi at de fikk barn tidlig og what not. I posten hun skrev om hans utroskap ytret hun da at de hadde hatt det veldig fint sammen, frem til den dagen utrosķapen ble avslørt. Vi vet ingenting om hvordan deres forhold har vært, hvordan han er og hva han eventuelt sliter med. Enig! Vi vet ingenting om hvordan de hadde det sammen på privaten. Før alt brøt løs, så fikk jeg inntrykk igjennom hennes instagram og hans at han var en ålreit fyr. Det er nå etterpå at ting har tatt av... Endret 29. juni 2015 av Bootybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2015 #94 Del Skrevet 29. juni 2015 Det er veldig godt at du er så perfekt! Hun var ung, de hadde sex, de fikk et barn og slik balla det på seg. Ha litt takhøyde for folk! Vi vet jo ikke hvordan han er på privaten mellom de (eller var før helvete brøt løs), de kan ha hatt det veldig fint sammen. Og før utroskapen nådde overflaten så fremsto han igjennom henne som en veldig ok fyr som tok var epå familien sin. Skrev jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. august 2015 #95 Del Skrevet 9. august 2015 De få gangene hun går i "vanlige klær" må jeg si hun har en spesiell smak Hun ser smashing ut og har mSse fresht treningstøy, men tror hun sliter litt på sivilklær-fronten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. august 2015 #96 Del Skrevet 9. august 2015 De få gangene hun går i "vanlige klær" må jeg si hun har en spesiell smak Hun ser smashing ut og har mSse fresht treningstøy, men tror hun sliter litt på sivilklær-fronten. Skal uansett godt gjøres å se bra ut i feks en minikjole når man har Body-builder kropp uansett, men ser hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. august 2015 #97 Del Skrevet 9. august 2015 Skal uansett godt gjøres å se bra ut i feks en minikjole når man har Body-builder kropp uansett, men ser hva du mener. Kunne gjerne fått litt muskler av henne ja! Blir inspirert av henne og hennes trening kombinert med hverdagsaktivitet/småbarnsliv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #98 Del Skrevet 9. august 2015 Kunne gjerne fått litt muskler av henne ja! Blir inspirert av henne og hennes trening kombinert med hverdagsaktivitet/småbarnsliv Jeg vet ikke helt, jeg synes Jørgine ser smashings ut, men om jeg ønsker meg den der kroppen..... Nei, det blir for mye lår og rumpe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. august 2015 #99 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vet ikke helt, jeg synes Jørgine ser smashings ut, men om jeg ønsker meg den der kroppen..... Nei, det blir for mye lår og rumpe for meg. Jeg skrev LITT 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #100 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg skrev LITT Litt rumpe litt lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå