Gå til innhold

Funkygine

Fremhevede innlegg

Skrevet
RandiO skrev (4 timer siden):

Lurer på om Jørgine er så usmakelig off cam som hun fremstår i Funkyfam… 

Hvorfor er hun usmakelig?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kjefter, sjefer, skriker, snakker nedlatende om både mann og barn - for å nevne noe. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Da de løp med de tømmerstokkene opp til hytta minnet de meg om familien cullen i twilight😄

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ser dette for første gang (Funkyfam) og synes Morten virker helt fantastisk. For en god, snill og romantisk kjæreste! 

• Liker 6
Skrevet
Writer_1981 skrev (1 time siden):

Ser dette for første gang (Funkyfam) og synes Morten virker helt fantastisk. For en god, snill og romantisk kjæreste! 

Han har nok ofret mye for familien. Jeg ser på siste sesong nå og syns han virker litt mer i «opprør» enn tidligere. Bra han har sin greie å fokusere på nå, triathlon. 

• Liker 5
Skrevet
Aristokrat1 skrev (8 timer siden):

Han har nok ofret mye for familien. Jeg ser på siste sesong nå og syns han virker litt mer i «opprør» enn tidligere. Bra han har sin greie å fokusere på nå, triathlon. 

Har han ikke jobb bortsett fra å tilrettelegge for as familien?

Skrevet
Hallepalle2 skrev (51 minutter siden):

Har han ikke jobb bortsett fra å tilrettelegge for as familien?

Nei. Var jo fotballspiller en periode

• Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (10 timer siden):

Tro han har det ganske så greit! Han jobbr ikke, så er mer for å tilrettelegge så Jørgine får jobbet

• Liker 2
Skrevet
RandiO skrev (På 5.2.2026 den 12.57):

Hun kjefter, sjefer, skriker, snakker nedlatende om både mann og barn - for å nevne noe. 

Det er det flere i familien der som gjør😉 Det starter på toppen hos mor Vasstrand

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (10 timer siden):

Nei. Var jo fotballspiller en periode

Herlighet, så usunt! 

• Liker 1
Skrevet

Værste med denne familien er hvordan de spiser🤣 Fine folk, men ja…  Smatter og står i, og prater med mat hengende ut av munn, og alle i munnen på hverandre. Jeg lært som barn at man tygger med munnen igjen og ikke snakke med mat i munnen - er det bare meg? 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Værste med denne familien er hvordan de spiser🤣 Fine folk, men ja…  Smatter og står i, og prater med mat hengende ut av munn, og alle i munnen på hverandre. Jeg lært som barn at man tygger med munnen igjen og ikke snakke med mat i munnen - er det bare meg? 🤣

Tror du at det bare er deg?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Så et klipp på Instagram hvor Jørgine og datteren snakket om hvor streng Morten er med visse regler, så ramset de opp vanlig bordskikk og folkeskikk… 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Herlighet, så usunt! 

Ja. Får litt Chris Nyhus vibber. Å jobbe for kona er nok ikke bra i lengden for disse mennene. De trenger noe eget. Syns det preger maskuliniteten deres

• Liker 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (22 minutter siden):

Ja. Får litt Chris Nyhus vibber. Å jobbe for kona er nok ikke bra i lengden for disse mennene. De trenger noe eget. Syns det preger maskuliniteten deres

1950-tallet ringte. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Tror du at det bare er deg?

Håper ikke det bare er meg🤣🤣🤣

Skrevet
Writer_1981 skrev (På 18.2.2026 den 12.12):

Romantisk? Jørgine fikk ikke bursdagsgave til 35 års dagen en gang. Kunne til nød få slippe å legge unger og se en time på tv i fred. Yay

• Liker 6
Skrevet
RandiO skrev (På 5.2.2026 den 12.57):

Føler hun blir straffet for å ha en utypisk personlighet som kvinne. De har en tone i familien som går igjen mellom alle, Jørgine er ikke den eneste som kjefter og skriker. Og noen familier er mer høylytte og verbale enn andre, så lenge de alle trives og er glade i hverandre så ser jeg ikke problemet. Hva med alt Jørgine gjør for alle uten å få noe tilbake? Hva med alt hun står i med barna sine, hva med at hun er den som drar penger inn for hele familien? Hun er tøff i trynet ja, men hun er også varm, omtenksom og full av omsorg for de rundt seg.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Queen19 skrev (2 timer siden):

Så et klipp på Instagram hvor Jørgine og datteren snakket om hvor streng Morten er med visse regler, så ramset de opp vanlig bordskikk og folkeskikk… 

Og sitte rett i ryggen med beina i bakken, ikke lov med lue ved matbordet osv er jo gammeldags. Helt greit å ikke sitte med beina på bordet eller rape og fise ubder måltider altså, men de spiser ikke middag hos kongen heller. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
plomman skrev (På 19.2.2026 den 14.13):

Føler hun blir straffet for å ha en utypisk personlighet som kvinne. De har en tone i familien som går igjen mellom alle, Jørgine er ikke den eneste som kjefter og skriker. Og noen familier er mer høylytte og verbale enn andre, så lenge de alle trives og er glade i hverandre så ser jeg ikke problemet. Hva med alt Jørgine gjør for alle uten å få noe tilbake? Hva med alt hun står i med barna sine, hva med at hun er den som drar penger inn for hele familien? Hun er tøff i trynet ja, men hun er også varm, omtenksom og full av omsorg for de rundt seg.

Ja..mange som glemmer at de er halvt italienske også. Jeg har bodd med en italiener. Det er mye "armer og bein" -  og de er veldig verbale. Høyt nivå. For de som ikke kjente de kunne man tro de kranglet flere ganger daglig, men det gjorde de ikke 😆 Det er slik de er. Jeg likte det. Det er selvironi og ærlighet blant mange italienere og mor er øverst i hierarkiet. Masse kjærlighet til hverandre i familien. Familien og de eldre er forgudet - høyt respektert. 

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...