plomman Skrevet 4. februar #2861 Skrevet 4. februar RandiO skrev (4 timer siden): Lurer på om Jørgine er så usmakelig off cam som hun fremstår i Funkyfam… Hvorfor er hun usmakelig? 5
RandiO Skrevet 5. februar #2862 Skrevet 5. februar Hun kjefter, sjefer, skriker, snakker nedlatende om både mann og barn - for å nevne noe. 14 5
Aristokrat1 Skrevet 5. februar #2863 Skrevet 5. februar Da de løp med de tømmerstokkene opp til hytta minnet de meg om familien cullen i twilight😄 2
Writer_1981 Skrevet 18. februar #2864 Skrevet 18. februar Ser dette for første gang (Funkyfam) og synes Morten virker helt fantastisk. For en god, snill og romantisk kjæreste! 6
Aristokrat1 Skrevet 18. februar #2865 Skrevet 18. februar Writer_1981 skrev (1 time siden): Ser dette for første gang (Funkyfam) og synes Morten virker helt fantastisk. For en god, snill og romantisk kjæreste! Han har nok ofret mye for familien. Jeg ser på siste sesong nå og syns han virker litt mer i «opprør» enn tidligere. Bra han har sin greie å fokusere på nå, triathlon. 5
Hallepalle2 Skrevet 18. februar #2866 Skrevet 18. februar Aristokrat1 skrev (8 timer siden): Han har nok ofret mye for familien. Jeg ser på siste sesong nå og syns han virker litt mer i «opprør» enn tidligere. Bra han har sin greie å fokusere på nå, triathlon. Har han ikke jobb bortsett fra å tilrettelegge for as familien?
Aristokrat1 Skrevet 18. februar #2867 Skrevet 18. februar Hallepalle2 skrev (51 minutter siden): Har han ikke jobb bortsett fra å tilrettelegge for as familien? Nei. Var jo fotballspiller en periode 1
Cami9 Skrevet 18. februar #2868 Skrevet 18. februar Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Han har nok ofret mye for familien. Jeg ser på siste sesong nå og syns han virker litt mer i «opprør» enn tidligere. Bra han har sin greie å fokusere på nå, triathlon. Tro han har det ganske så greit! Han jobbr ikke, så er mer for å tilrettelegge så Jørgine får jobbet 2
Cami9 Skrevet 18. februar #2869 Skrevet 18. februar RandiO skrev (På 5.2.2026 den 12.57): Hun kjefter, sjefer, skriker, snakker nedlatende om både mann og barn - for å nevne noe. Det er det flere i familien der som gjør😉 Det starter på toppen hos mor Vasstrand 6 1
Hallepalle2 Skrevet 19. februar #2870 Skrevet 19. februar Aristokrat1 skrev (10 timer siden): Nei. Var jo fotballspiller en periode Herlighet, så usunt! 1
Cami9 Skrevet 19. februar #2871 Skrevet 19. februar Værste med denne familien er hvordan de spiser🤣 Fine folk, men ja… Smatter og står i, og prater med mat hengende ut av munn, og alle i munnen på hverandre. Jeg lært som barn at man tygger med munnen igjen og ikke snakke med mat i munnen - er det bare meg? 🤣 2 4
Hallepalle2 Skrevet 19. februar #2872 Skrevet 19. februar Cami9 skrev (1 time siden): Værste med denne familien er hvordan de spiser🤣 Fine folk, men ja… Smatter og står i, og prater med mat hengende ut av munn, og alle i munnen på hverandre. Jeg lært som barn at man tygger med munnen igjen og ikke snakke med mat i munnen - er det bare meg? 🤣 Tror du at det bare er deg? 4 2
Queen19 Skrevet 19. februar #2873 Skrevet 19. februar Cami9 skrev (1 time siden): Værste med denne familien er hvordan de spiser🤣 Fine folk, men ja… Smatter og står i, og prater med mat hengende ut av munn, og alle i munnen på hverandre. Jeg lært som barn at man tygger med munnen igjen og ikke snakke med mat i munnen - er det bare meg? 🤣 Så et klipp på Instagram hvor Jørgine og datteren snakket om hvor streng Morten er med visse regler, så ramset de opp vanlig bordskikk og folkeskikk… 6 2
Aristokrat1 Skrevet 19. februar #2874 Skrevet 19. februar Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Herlighet, så usunt! Ja. Får litt Chris Nyhus vibber. Å jobbe for kona er nok ikke bra i lengden for disse mennene. De trenger noe eget. Syns det preger maskuliniteten deres 2
MissCortado Skrevet 19. februar #2875 Skrevet 19. februar Aristokrat1 skrev (22 minutter siden): Ja. Får litt Chris Nyhus vibber. Å jobbe for kona er nok ikke bra i lengden for disse mennene. De trenger noe eget. Syns det preger maskuliniteten deres 1950-tallet ringte. 4 7
Cami9 Skrevet 19. februar #2876 Skrevet 19. februar Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Tror du at det bare er deg? Håper ikke det bare er meg🤣🤣🤣
plomman Skrevet 19. februar #2877 Skrevet 19. februar Writer_1981 skrev (På 18.2.2026 den 12.12): Ser dette for første gang (Funkyfam) og synes Morten virker helt fantastisk. For en god, snill og romantisk kjæreste! Romantisk? Jørgine fikk ikke bursdagsgave til 35 års dagen en gang. Kunne til nød få slippe å legge unger og se en time på tv i fred. Yay 6
plomman Skrevet 19. februar #2878 Skrevet 19. februar RandiO skrev (På 5.2.2026 den 12.57): Hun kjefter, sjefer, skriker, snakker nedlatende om både mann og barn - for å nevne noe. Føler hun blir straffet for å ha en utypisk personlighet som kvinne. De har en tone i familien som går igjen mellom alle, Jørgine er ikke den eneste som kjefter og skriker. Og noen familier er mer høylytte og verbale enn andre, så lenge de alle trives og er glade i hverandre så ser jeg ikke problemet. Hva med alt Jørgine gjør for alle uten å få noe tilbake? Hva med alt hun står i med barna sine, hva med at hun er den som drar penger inn for hele familien? Hun er tøff i trynet ja, men hun er også varm, omtenksom og full av omsorg for de rundt seg. 6 6
plomman Skrevet 19. februar #2879 Skrevet 19. februar Queen19 skrev (2 timer siden): Så et klipp på Instagram hvor Jørgine og datteren snakket om hvor streng Morten er med visse regler, så ramset de opp vanlig bordskikk og folkeskikk… Og sitte rett i ryggen med beina i bakken, ikke lov med lue ved matbordet osv er jo gammeldags. Helt greit å ikke sitte med beina på bordet eller rape og fise ubder måltider altså, men de spiser ikke middag hos kongen heller. 1
Fantorangen-Oslo Skrevet 19. februar #2880 Skrevet 19. februar (endret) plomman skrev (På 19.2.2026 den 14.13): Føler hun blir straffet for å ha en utypisk personlighet som kvinne. De har en tone i familien som går igjen mellom alle, Jørgine er ikke den eneste som kjefter og skriker. Og noen familier er mer høylytte og verbale enn andre, så lenge de alle trives og er glade i hverandre så ser jeg ikke problemet. Hva med alt Jørgine gjør for alle uten å få noe tilbake? Hva med alt hun står i med barna sine, hva med at hun er den som drar penger inn for hele familien? Hun er tøff i trynet ja, men hun er også varm, omtenksom og full av omsorg for de rundt seg. Ja..mange som glemmer at de er halvt italienske også. Jeg har bodd med en italiener. Det er mye "armer og bein" - og de er veldig verbale. Høyt nivå. For de som ikke kjente de kunne man tro de kranglet flere ganger daglig, men det gjorde de ikke 😆 Det er slik de er. Jeg likte det. Det er selvironi og ærlighet blant mange italienere og mor er øverst i hierarkiet. Masse kjærlighet til hverandre i familien. Familien og de eldre er forgudet - høyt respektert. Endret 28. februar av Fantorangen-Oslo 4 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå