Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (46 minutter siden):

Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh…

Oi, så den ikke fra siden før nå. Det var kanskje litt too much, ja, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (2 timer siden):

Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh…

Hvorfor reagerer du på det? Må man ha på bh?

Funky er strålende vakker, men jeg syns ikke at hun er så flink til å kle seg til fest. I likhet med Marit Bjørgen tar de seg best ut i en litt mer avslappet stil. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Hva så om hun ikke hadde BH? Helt vanlig å ikke bruke BH i kjoler med åpen rygg. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (12 timer siden):

Er da helt vanlig å ikke ha bh under kjoler med åpen rygg. Velkommen til dette århundret. Jeeez.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DAMN!💗🔥 Hun har virkelig kroppen til å gå i en sånn type kjole, veldig veldig fin på henne!!!🤩 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (10 timer siden):

Synes hun såg helt fantastisk ut på Idrettsgallaen. 

Helt enig, for en dame og alt hun får til🙌 Hun er ekte ifht mange andre influensere. Bare så synd at hun også eksponerer barna sine for mye. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10

Jeg bare lurer oppriktig på noe jeg håper noen kan gi meg svar på, ikke døm meg 😅 Godt mulig det er tatt opp før. 

Ser det i ny og ne blir nevnt i tråden her om eksponering av barn på Fynkygine sin ig, men stort sett positivt om Funkygine. For all del en flott dame. Men i de andre trådene så er det en helt annen "tone" ang eksponering av barn. 

Hva er årsaken til det? Eller noe jeg har gått glipp av/misforstått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Sirisiri10 skrev (24 minutter siden):

Jeg bare lurer oppriktig på noe jeg håper noen kan gi meg svar på, ikke døm meg 😅 Godt mulig det er tatt opp før. 

Ser det i ny og ne blir nevnt i tråden her om eksponering av barn på Fynkygine sin ig, men stort sett positivt om Funkygine. For all del en flott dame. Men i de andre trådene så er det en helt annen "tone" ang eksponering av barn. 

Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (1 time siden):

RødeRandi skrev (46 minutter siden):

Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. 

Trynefaktor.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirisiri10
RødeRandi skrev (1 time siden):

Er det en tråd om henne her? Kjenner ikke til henne 🙈

Sharp75! skrev (48 minutter siden):

Trynefaktor.... 

Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (17 minutter siden):

Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔

Jeg er ikke så ofte innom hennes plattformer, men min oppfattelse er at om det er bilder av barna så er det i mer naturlige settinger enn f.eks Caroline Berg Eriksen hvor barna brukes som velstelte rekvisitter.  Det gjør det ikke greit i det hele med eksponering, men det er kanskje derfor hun ‘slipper unna’ mer enn de som helt tydelig bruker barna for å skape et narritiativ om lykke og perfeksjon?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
Hallepalle2 skrev (23 minutter siden):

Jeg er ikke så ofte innom hennes plattformer, men min oppfattelse er at om det er bilder av barna så er det i mer naturlige settinger enn f.eks Caroline Berg Eriksen hvor barna brukes som velstelte rekvisitter.  Det gjør det ikke greit i det hele med eksponering, men det er kanskje derfor hun ‘slipper unna’ mer enn de som helt tydelig bruker barna for å skape et narritiativ om lykke og perfeksjon?

Det er sant. Det blir mer ekte, men likevel er jo konsekvensene det samme. 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirisiri10 skrev (2 timer siden):

Helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (3 timer siden):

Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal.

Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) 

Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal.

Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) 

Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. 

Enig! Jeg synes heller ikke det er så veldig mye detaljdeling over tid, en gang i blant utdyper de kanskje litt, men ikke sånn som feks SE som deler ting jeg tenker på som privat og detaljert relativt ofte. Og barna er ikke det eneste bedriften består av. 

Jeg ser heller bilder av ungene enn å utbrodere resten av livet deres uten bilder av ansiktet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

At de også publisereres innhold av reell verdi er ingen unnskyldning. De tjener jo også penger på å bruke barn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...