Grüner Skrevet 8. januar 2023 #2781 Del Skrevet 8. januar 2023 Grüner skrev (46 minutter siden): Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh… Oi, så den ikke fra siden før nå. Det var kanskje litt too much, ja, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. januar 2023 #2782 Del Skrevet 8. januar 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh… Hvorfor reagerer du på det? Må man ha på bh? Funky er strålende vakker, men jeg syns ikke at hun er så flink til å kle seg til fest. I likhet med Marit Bjørgen tar de seg best ut i en litt mer avslappet stil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 8. januar 2023 #2783 Del Skrevet 8. januar 2023 Grüner skrev (2 timer siden): Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh… Hva så om hun ikke hadde BH? Helt vanlig å ikke bruke BH i kjoler med åpen rygg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. januar 2023 #2784 Del Skrevet 8. januar 2023 Syns hun så fin ut jeg. Selv om hun ikke har på bh 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. januar 2023 #2785 Del Skrevet 9. januar 2023 Grüner skrev (12 timer siden): Synes ikke det var noe galt med kjolen, men reagerte på at det så ut som hun ikke hadde bh… Er da helt vanlig å ikke ha bh under kjoler med åpen rygg. Velkommen til dette århundret. Jeeez. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. januar 2023 #2786 Del Skrevet 9. januar 2023 Synes hun såg helt fantastisk ut på Idrettsgallaen. 21 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 9. januar 2023 #2787 Del Skrevet 9. januar 2023 DAMN!💗🔥 Hun har virkelig kroppen til å gå i en sånn type kjole, veldig veldig fin på henne!!!🤩 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 9. januar 2023 #2788 Del Skrevet 9. januar 2023 Herregud. Jørgine ser da smashing ut! Hva er problemet... Herregud 😐 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. januar 2023 #2789 Del Skrevet 9. januar 2023 blåbærpai skrev (10 timer siden): Synes hun såg helt fantastisk ut på Idrettsgallaen. Helt enig, for en dame og alt hun får til🙌 Hun er ekte ifht mange andre influensere. Bare så synd at hun også eksponerer barna sine for mye. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. januar 2023 #2790 Del Skrevet 9. januar 2023 Kjolen var virkelig ikke min smak og ikke fin, men sånn utenom det er hun en dyktig dame 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. januar 2023 #2791 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg bare lurer oppriktig på noe jeg håper noen kan gi meg svar på, ikke døm meg 😅 Godt mulig det er tatt opp før. Ser det i ny og ne blir nevnt i tråden her om eksponering av barn på Fynkygine sin ig, men stort sett positivt om Funkygine. For all del en flott dame. Men i de andre trådene så er det en helt annen "tone" ang eksponering av barn. Hva er årsaken til det? Eller noe jeg har gått glipp av/misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 10. januar 2023 #2792 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (24 minutter siden): Jeg bare lurer oppriktig på noe jeg håper noen kan gi meg svar på, ikke døm meg 😅 Godt mulig det er tatt opp før. Ser det i ny og ne blir nevnt i tråden her om eksponering av barn på Fynkygine sin ig, men stort sett positivt om Funkygine. For all del en flott dame. Men i de andre trådene så er det en helt annen "tone" ang eksponering av barn. Hva er årsaken til det? Eller noe jeg har gått glipp av/misforstått? Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. januar 2023 #2793 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (1 time siden): Jeg bare lurer oppriktig på noe jeg håper noen kan gi meg svar på, ikke døm meg 😅 Godt mulig det er tatt opp før. Ser det i ny og ne blir nevnt i tråden her om eksponering av barn på Fynkygine sin ig, men stort sett positivt om Funkygine. For all del en flott dame. Men i de andre trådene så er det en helt annen "tone" ang eksponering av barn. Hva er årsaken til det? Eller noe jeg har gått glipp av/misforstått? RødeRandi skrev (46 minutter siden): Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. Trynefaktor.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. januar 2023 #2794 Del Skrevet 10. januar 2023 RødeRandi skrev (1 time siden): Det er mange som «slipper» unna. Se f eks på Speiltvillingene, Tiril Sjåstad Christiansen…. Er det en tråd om henne her? Kjenner ikke til henne 🙈 Sharp75! skrev (48 minutter siden): Trynefaktor.... Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. januar 2023 #2795 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (17 minutter siden): Er det en tråd om henne her? Kjenner ikke til henne 🙈 Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔 Jeg er ikke så ofte innom hennes plattformer, men min oppfattelse er at om det er bilder av barna så er det i mer naturlige settinger enn f.eks Caroline Berg Eriksen hvor barna brukes som velstelte rekvisitter. Det gjør det ikke greit i det hele med eksponering, men det er kanskje derfor hun ‘slipper unna’ mer enn de som helt tydelig bruker barna for å skape et narritiativ om lykke og perfeksjon? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. januar 2023 #2796 Del Skrevet 10. januar 2023 Hallepalle2 skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke så ofte innom hennes plattformer, men min oppfattelse er at om det er bilder av barna så er det i mer naturlige settinger enn f.eks Caroline Berg Eriksen hvor barna brukes som velstelte rekvisitter. Det gjør det ikke greit i det hele med eksponering, men det er kanskje derfor hun ‘slipper unna’ mer enn de som helt tydelig bruker barna for å skape et narritiativ om lykke og perfeksjon? Det er sant. Det blir mer ekte, men likevel er jo konsekvensene det samme. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. januar 2023 #2797 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (2 timer siden): Er det en tråd om henne her? Kjenner ikke til henne 🙈 Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 10. januar 2023 #2798 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (3 timer siden): Er det en tråd om henne her? Kjenner ikke til henne 🙈 Det er jo helt klart at Funky er likandes, men barneeksponering er barneeksponering uansett hvem som gjør det. Mange oppfordrer jo folk til å avfølge influensere som eksponerer barn, men ser liksom ikke helt det samme engasjementet om Funky og eksponering 🤔 Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal. Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 10. januar 2023 #2799 Del Skrevet 10. januar 2023 FruJohansen skrev (1 time siden): Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal. Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. Enig! Jeg synes heller ikke det er så veldig mye detaljdeling over tid, en gang i blant utdyper de kanskje litt, men ikke sånn som feks SE som deler ting jeg tenker på som privat og detaljert relativt ofte. Og barna er ikke det eneste bedriften består av. Jeg ser heller bilder av ungene enn å utbrodere resten av livet deres uten bilder av ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2023 #2800 Del Skrevet 10. januar 2023 FruJohansen skrev (1 time siden): Jeg er 100% enig i at ingen barn bør eksponeres, uansett hvor "likandes" foreldrene er. Tror de fleste er enige i det. Jeg syns ikke det Jørgine gjør er innafor heller, i det hele tatt er realityserier basert på noens familieliv en abnormitet som burde blitt værende på idestadiet og så kasta i søpla uten å gå veien via en tv- kanal. Grunnen til at Jørgine, og forsåvidt de andre som nevnes som "de som slipper unna", er at de faktisk produserer innhold som gir reel verdi for den som følger. Man ser at de jobber strukturert og målrettet med merkevaren sin, de framstår ekte og relaterbare, og driver forretningen sin på en ryddig måte. Bortsett fra at de har med barna i den kommersielle driften, er det ikke så mye ellers å kritisere (med mindre man legger seg på "stygg kjole" og nedrige kommentarer på kropp- nivå) Grunnen til at CBE og Sophie Elise bla har evighetstråder her, er summen av alt det kritikkverdige de foretar seg. At de også publisereres innhold av reell verdi er ingen unnskyldning. De tjener jo også penger på å bruke barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå