Gå til innhold

Er det bra for psyken å være på nettforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt inni min egen verden av å være her, av alle rare svarene. Mens i virkeligheten er alt annerledes.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare merker nå som jeg ikke har vært her på en stund, så har jeg det veldig bra og smilet masse. Tenker ikke helt over når jeg skriver her, hvor mye det går inn på følelsene,selv om man ikke kjenner det der og da. Kan ikke se det er så spennende her lenger heller, når en ser folk takket for seg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler også at det kan komme uheldig ut. Ikke at jeg lar det påvirke meg så mye, men jeg leser så mange rare meninger i forskjellige tråder og begynner til slutt å tvile litt på meg selv, om jeg har rett eller ei.

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på hvem du er

Anonymous poster hash: 0cac5...ba7

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at dersom det ikke er bra for psyken, så holder man seg unna.

Jeg er innom da jeg har litt ledig tid. Jeg synes det er interessant. Jeg liker å lese rare innlegg, og jeg liker å dele mine meninger og min kunnskap. Men jeg tenker aldri på KG når jeg ikke er på, og har aldri blitt påvirket av noe jeg har lest her inne.

Skrevet

Jeg tenker at dersom det ikke er bra for psyken, så holder man seg unna.

Jeg er innom da jeg har litt ledig tid. Jeg synes det er interessant. Jeg liker å lese rare innlegg, og jeg liker å dele mine meninger og min kunnskap. Men jeg tenker aldri på KG når jeg ikke er på, og har aldri blitt påvirket av noe jeg har lest her inne.

Hadde vel gjort det hvis det ikke var for mye dødtid og avheninghet. Og på en måte rikere liv her.

Skrevet

Nei... Jeg merker av og til at jeg blir deppa av å være her på kg, så må ta meg noen pauser innimellom.

Er så mye fordommer og drittslenging at man kan bli helt ødelagt.

Anonymous poster hash: c6c0b...eb9
  • Liker 1
Skrevet

Trodde jeg taklet det bra men ble lei og provosert pga en kommentar så da var jeg ikke her inne på et par uker. Herregud så godt det var! Var her flere ganger daglig før men nå er jeg her kanskje to ganger i uka.

Anonymous poster hash: c05c2...fb9

Skrevet

Som med alt annet, er ikke for mye av noe, sunt. Jeg mener det å være aktiv på/lese nettformuer har positive så vel som negative sider. Det positive er jo at du kan få hjelp med problemer du har, få råd osv. Tror også det er positivt å få andres syn på ting samt kanskje lære ting du ikke visste som igjen påvirker den du er. Du kan utvikle nye tankemønstre og dette kan gjøre deg mer mangfoldig (noe jeg mener er bare sunt). Det negative oppstår vel hvis man begynner å lese alt man finner ukritisk og begynner å tro at dette er slik verden er. Everything in moderation :)

Anonymous poster hash: 553f8...e8d
Skrevet

Synes ikke det er bra for psyken nei, men er på en måte avhengig. Kjeder jeg meg, og har lest alle nettaviser, sjekket facebook osv så går jeg inn her. Utrolig mange som slenger ufyselige kommentarer og som har hysteriske holdninger her inne. Om man skal lage en tråd må man forklare seg på alle mulige måter, for hvis ikke kan man garantere at et eller annet nek vrir om på en setning og får alt til å fremstå negativt.

Skrevet

Det spørs vel på personen og hva slags nettforum du henger på ;)

Jeg liker meg veldig godt på diverse forum :) Mye underholdende der, men nå tar jeg det ikke så tungt om jeg skulle få en dårlig kommentar, men hadde jeg gjort det så hadde jeg nok revurdert tiden jeg bruker på forum.

Skrevet (endret)

Det kommer an på hva man skriver, hva man leser og hvor stor grad man lar seg provosere. For meg er det helt ok. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå inn på tråder jeg vet jeg blir provosert av, men noen ganger klarer jeg ikke å la være.

Sånne tråder som dette kan lett provosere, hadet :fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest Silverstream
Skrevet

Synes det er fint å være her, har fått noen gode tips og råd som jeg skal følge her hjemme også er det fint å skrive meningene sine og hjelpe andre.

Skrevet

Synes det er fint å være her, har fått noen gode tips og råd som jeg skal følge her hjemme også er det fint å skrive meningene sine og hjelpe andre.

Så bra!

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep og spekulasjoner, samt svar på dette.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...