AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hei! Har lyst å lage hjemmelaget troika konfekt, men alle oppskriftene jeg finner skal det være nougat i! Og det er jo virkelig ikke nougat i den originale troika, det er sjokoladetrøffel! Er det noen som har en oppskrift på sjokoladetrøffel som passer i denne konfekten? Evt kan gi meg en link? Takknemlig for svar! Anonymous poster hash: f2b2b...65a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Ingen?Anonymous poster hash: ba8b1...de1
Upadiela Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde prøvd meg på en tykk ganache! Knekk opp en plate sjokolade og smelt den med varm fløte, nok til at den ikke blir flytende når den avkjøles.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde prøvd meg på en tykk ganache! Knekk opp en plate sjokolade og smelt den med varm fløte, nok til at den ikke blir flytende når den avkjøles. Takk for tips! Skal undersøke det TsAnonymous poster hash: ba8b1...de1
Gjest Emera Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Dobbelt så mye sjokolade som fløte gir en fin trøffel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå