AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hei jeg har begynt å få utslett på ansiktet mitt, på kinnet.det er små brune prikker. Jeg vet ikke hva det er. Jeg poster bildet. Håper noen vet hva det kan være Anonymous poster hash: 13415...260
Professor Orm Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Ser egentlig bare ut som pigmentflekker. Har du solt deg masse?
Prestekragen Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Ser ut som pigmentflekker ja. Om du er gravid kan det komme av dette. Eller soling, som svart over her.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Nei jeg pleier aldri å sole meg. Pigmentflekker hva vil det si? Noen mener det kan være fregner.. Hva er riktig? Hva burde jeg bruke? Har dere noe krem elr medisin som dere kan anbefale til meg? Disse flekkene sprer på hele ansiktet nå etter hvert. Jeg aksepterer det jeg har men vil stoppe å få mere TsAnonymous poster hash: 13415...260
Professor Orm Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Nei jeg pleier aldri å sole meg. Pigmentflekker hva vil det si? Noen mener det kan være fregner.. Hva er riktig? Hva burde jeg bruke? Har dere noe krem elr medisin som dere kan anbefale til meg? Disse flekkene sprer på hele ansiktet nå etter hvert. Jeg aksepterer det jeg har men vil stoppe å få mere TsAnonymous poster hash: 13415...260 Fregner er en type pigmentflekker. Du må være nøye med solkremen i alle fall. Om du ønsker å bli kvitt dem, kan det være verdt å prøve Obagi tretinoin og blender.
Ayesh Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Fregner er en type pigmentflekker. Du må være nøye med solkremen i alle fall. Om du ønsker å bli kvitt dem, kan det være verdt å prøve Obagi tretinoin og blender. Takk for svaret er obagi tretinoin blender noe for unge mennesker? Jeg er 26 år gammel. Hvor kjøper jeg denne kremen? Jeg prøvde å google litt men alt kom på engelsk
Professor Orm Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Takk for svaret er obagi tretinoin blender noe for unge mennesker? Jeg er 26 år gammel. Hvor kjøper jeg denne kremen? Jeg prøvde å google litt men alt kom på engelsk Ja, det kan brukes av unge mennesker. På medisinske hudklinikker har de ofte obagi
Ayesh Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Ja, det kan brukes av unge mennesker. På medisinske hudklinikker har de ofte obagi Kjenner du noen som har brukt den og det har hjulpet?
Professor Orm Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Kjenner du noen som har brukt den og det har hjulpet? Ikke personlig, men jeg vet det virker, det er bevist. På disse hudklinikkene skal der også være en lege som kan se på dem.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Ikke personlig, men jeg vet det virker, det er bevist. På disse hudklinikkene skal der også være en lege som kan se på dem. Kan du gi meg web adressen så kan jeg gå inn å få mer info og sjekke pris. Jeg søkte på google men alt kom opp på engelskAnonymous poster hash: 13415...260
Professor Orm Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Kan du gi meg web adressen så kan jeg gå inn å få mer info og sjekke pris. Jeg søkte på google men alt kom opp på engelskAnonymous poster hash: 13415...260 http://www.obagi.no Du kan jo begynne her. Det er dessverre ganske dyrt, men husk at du ikke trenger øvrige obagiprodukter, kun tretinoin+blender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå