Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har begynt å få utslett på ansiktet mitt, på kinnet.det er små brune prikker. Jeg vet ikke hva det er. Jeg poster bildet. Håper noen vet hva det kan være

Anonymous poster hash: 13415...260

post-37809-0-51496700-1415888301_thumb.j

post-37809-0-70493400-1415888350_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser egentlig bare ut som pigmentflekker. Har du solt deg masse?

Skrevet

Ser ut som pigmentflekker ja. Om du er gravid kan det komme av dette. Eller soling, som svart over her.

Skrevet

Nei jeg pleier aldri å sole meg. Pigmentflekker hva vil det si? Noen mener det kan være fregner..

Hva er riktig? Hva burde jeg bruke? Har dere noe krem elr medisin som dere kan anbefale til meg? Disse flekkene sprer på hele ansiktet nå etter hvert. Jeg aksepterer det jeg har men vil stoppe å få mere

Ts

Skrevet

Nei jeg pleier aldri å sole meg. Pigmentflekker hva vil det si? Noen mener det kan være fregner..

Hva er riktig? Hva burde jeg bruke? Har dere noe krem elr medisin som dere kan anbefale til meg? Disse flekkene sprer på hele ansiktet nå etter hvert. Jeg aksepterer det jeg har men vil stoppe å få mere

Ts

Fregner er en type pigmentflekker. Du må være nøye med solkremen i alle fall. Om du ønsker å bli kvitt dem, kan det være verdt å prøve Obagi tretinoin og blender.

Skrevet

Fregner er en type pigmentflekker. Du må være nøye med solkremen i alle fall. Om du ønsker å bli kvitt dem, kan det være verdt å prøve Obagi tretinoin og blender.

Takk for svaret er obagi tretinoin blender noe for unge mennesker? Jeg er 26 år gammel. Hvor kjøper jeg denne kremen? Jeg prøvde å google litt men alt kom på engelsk

Skrevet

Takk for svaret er obagi tretinoin blender noe for unge mennesker? Jeg er 26 år gammel. Hvor kjøper jeg denne kremen? Jeg prøvde å google litt men alt kom på engelsk

Ja, det kan brukes av unge mennesker. På medisinske hudklinikker har de ofte obagi :)

Skrevet

Ja, det kan brukes av unge mennesker. På medisinske hudklinikker har de ofte obagi :)

Kjenner du noen som har brukt den og det har hjulpet?

Skrevet

Kjenner du noen som har brukt den og det har hjulpet?

Ikke personlig, men jeg vet det virker, det er bevist. På disse hudklinikkene skal der også være en lege som kan se på dem.

Skrevet

Ikke personlig, men jeg vet det virker, det er bevist. På disse hudklinikkene skal der også være en lege som kan se på dem.

Kan du gi meg web adressen så kan jeg gå inn å få mer info og sjekke pris. Jeg søkte på google men alt kom opp på engelsk

Skrevet

Kan du gi meg web adressen så kan jeg gå inn å få mer info og sjekke pris. Jeg søkte på google men alt kom opp på engelsk

http://www.obagi.no

Du kan jo begynne her. Det er dessverre ganske dyrt, men husk at du ikke trenger øvrige obagiprodukter, kun tretinoin+blender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...