Gjest Selfie Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 (endret) Hvis jeg ikke dusjet kvelden før så starter jeg dagen med en dusj, der jeg vasker håret og bruker høvel. Så smører jeg inn med krem i ansiktet og hender, tar på deo og tar litt parfyme på innsiden av albuer og knær. Pusser tennene. Tar på rent skift med klær (sokker og undertøy byttes hver dag) og sminker meg med concealer under øynene, øyenbrynsblyant, brun øyenskygge og mascara. Frokost spiser jeg sjelden, blir vanligvis en banan ved pulten, så da er det ut døra. Hvordan er deres rutiner om morgenen? Endret 13. november 2014 av Selfie
lemon-aid Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Først av alt, kaffe. Så rutiner. Dusje gidder jeg aldri å gjøre om morgenen. Finner fram vaskekluten og tar på meg deodorant. Renser huden med pads, tar på meg solkrem og fuktighetskrem, mineralpudder og concealer, fikser bryn og tar på litt maskara. Hender jeg bruker litt shea balm hvis jeg er tørr på kroppen. Ingen parfyme her, er så deilig å slippe det..
Nuttery Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Setter på kaffe, tar på linser, renser huden, smører på fuktmaske, henter kaffe/lager frokost, kler på meg, smører på fuktighetskrem, sminker meg, ordner håret, drar!
Prestekragen Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 (endret) Har jeg tid før jobb, dusjer jeg. Men som regel dusjer jeg kvelden før og vasker håret da også. Linser aller først. Tar på deo, renser ansiktet, fuktighetskrem og alt det stæsjet der, håret som regel i en hestehale/dott. Har jeg tid til å sminke meg, drikker jeg som regel kaffe mens jeg gjør det. Foundation, concealer, øyebryn, brun eyeliner, mascara, solpudder, rouge og eventuelt leppepomade. Så en dæsj parfyme, og ut døra Endret 13. november 2014 av Prestekragen
FantasDick Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Står opp 03.58, går på do, vasker ansikt og hender, pusser tenner, tar på klær jeg la fram dagen før, fikser håret, sminker brynene, tar på sko og jakke, sykler på jobb 04.23.
Okapi Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Ramler ut av senga, hiver på noe vann om nødvendig (dusjet kvelden før), finner noen klær, spiser i en fei, pusser tenner og sjangler ut døra en halvtimes tid senere. Hater morgener. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Står opp 03.58, går på do, vasker ansikt og hender, pusser tenner, tar på klær jeg la fram dagen før, fikser håret, sminker brynene, tar på sko og jakke, sykler på jobb 04.23. Oi, det var tidlig! Anonymous poster hash: 2262d...1f5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Står opp etter litt slumring, vasker ansiktet med kaldt vann, pusser tenner, tar på meg klær jeg har lagt frem dagen i forveien, sminker meg og drarAnonymous poster hash: b3dc6...1a5
Fionnuala Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 (endret) Går på do, tar på truse, bh og kanskje singlet, vasker ansikt, tar på serum, tar på fuktighetskrem, tar på linser, sminker meg, pusser tenner, kler meg ferdig, fikser håret, rasker til meg veske, nøkler, kort og mobil, noen ganger en yoghurt, banan eller noe til lunsj, også løper jeg til bussen eller bilen. Edit: glemte tannpuss Endret 14. november 2014 av Fionnuala
PrinsesseNila Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Våkner og ligger og småsover i 30 - 60 min og har litt morgenkos med hunden. Står opp, vasker ansiktet med rens, bruker toner, serum, fuktighetskrem og øyekrem, grer håret, tar på meg treningsklær/joggebukse, lufter hund, spiser frokost, sminker meg, fikser håret, kler på meg - ferdig Hver 3. - 4. dag dusjer jeg også om morgenen og vasker håret, ellers dusjer jeg hver kveld uten å vaske håret
Rosewood Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Våkner, ligger litt på ipaden før jeg kler på meg. Nye sokker og nytt undertøy såklart. Vaske håret gjør jeg om kvelden. Går opp på do, deretter drikker jeg et stort glass iskaldt vann før jeg spiser frokost og ser på TV. Renser snsiktet, smører ansiktet med krem. Tar deo under armene. Sminker meg, fikser håret (retter det hvis det trengs). Pusser tennene, tar munnskyllevann. Tar på meg parfyme. Sååå er jeg klar for dagen 1
FantasDick Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Oi, det var tidlig! Anonymous poster hash: 2262d...1f5 Haha, ja det er grusomt tidlig!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Står opp, på med morgenkåpe, ut på verandaen å tar morgenrøyken. Inn på badet, går på do, vasker ansikt og hender, pusser tenner, kler på meg, smører ansiktet med dagkrem, på med deo og parfyme, børster håret og setter det opp. Dusjer kvelden før, og sminke har heg aldri brukt i mitt 35 år gamle liv. Så vekker jeg barna, lufter hunden (hvis den ikke tisset før mannen min dro på jobb) deretter kjører jeg på jobb selv. Anonymous poster hash: e8b33...88a
strawberry Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Jeg går opp av sengen, tar på meg linser og går på do, først og fremst, med morgenkåpe på meg. Deretter finner jeg frem klær. Så setter jeg på rettetangen, mens den får varmet seg litt tar jeg på meg ansiktskrem. Så retter jeg håret og sminker meg. Så er det frokost før jeg som oftest må løpe ut døra for å nå bussen.
FruHudson Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Våkner, trykker litt på mobilen, går deretter på badet der jeg går på do, vasker meg litt, tar på deodorant, sminker meg og ordner håret. Etter det spiser jeg havregrøt med banan mens jeg ser på TV og trykker på ipaden. Pakker så skolesekken, pusser tenner og tar på parfyme før jeg går til bussen
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Står opp i god tid. Må dra hjemme fra 0715, og står opp kl 06. Da er det rett i dusjen og barberer meg nedentil samtidig. Er ALLTID glattbarbert der nede. Ferdig med dusj, vask, tannpuss og sminke ca. kl. 0640. Så er det å smøre matpakke, og ordne frokost og espresso rett fra maskina. Så spiser jeg frokost mens jeg koser meg med min beste venn (laptopen) og sjekker siste nytt, og selvsagt en tur inn om KG Er singel, og har derfor kun meg selv å tenke på. DEILIG. Anonymous poster hash: 192b3...464
søtpai Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Står opp, tar på briller, vasker fjeset, tar av briller, tar på linser, smører på a-krem, tar på sminke. Ferdig.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 Dusjer med hårvask og bruker rens i ansiktet kvelden før. Så om morgenen står jeg opp går på badet, tisser, vasker meg på hendene og så med klut i ansiktet og andre steder. Tar på ren truse. Så tar jeg med meg sminkepungen og et håndspeil inn i sofaen hvor jeg setter meg og sminker meg fort. Mineralfoundation, settingpowder, solpudder, blush, gjennomsiktig bryngel, kanskje litt øyenskygge. Så tar jeg med meg sminkepungen inn igjen på badet, tar på mascara (bruker begge hendene når jeg legger mascara), pusser tennene, tar på deodorant og BH, retter håret i full-full fart, kler på meg klærne jeg har funnet frem dagen før (bruker ikke tid på å sette sammen antrekk, men det er så kaldt på soverommet at jeg henger frem klærne på badet dagen før slik at de ikke er iskalde), tar mat- og frokostpakken og flasken med vann som jeg gjorde klar dagen før i sekken, og stikker ut døren. Bruker 30 min sånn ca. Anonymous poster hash: eb3c6...fe4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #19 Skrevet 15. november 2014 Setter på kaffe, tar på linser, renser huden, smører på fuktmaske, henter kaffe/lager frokost, kler på meg, smører på fuktighetskrem, sminker meg, ordner håret, drar! Et lite tips hvis du tar på deg linser med en gang du står opp: Optikeren sa til meg da jeg fikk linser at jeg burde ihvertfall vente 30 min med å ta på meg linsene slik at øynene får litt luft. Kanskje du kan ta de på etter noen av de andre rutinene dine? Anonymous poster hash: 9df2b...72d
Nuttery Skrevet 15. november 2014 #20 Skrevet 15. november 2014 Et lite tips hvis du tar på deg linser med en gang du står opp: Optikeren sa til meg da jeg fikk linser at jeg burde ihvertfall vente 30 min med å ta på meg linsene slik at øynene får litt luft. Kanskje du kan ta de på etter noen av de andre rutinene dine? Anonymous poster hash: 9df2b...72d Skulle gjerne gjort det, men jeg ser ikke hva jeg gjør Så da måtte jeg nesten bare sittet og ventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå