Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Synes den rensegeleen jeg fikk med i det nye var så bra jeg, føler meg skikkelig frisk i huden etterpå. Den skal jeg kjøpe meg! Andre som bruker den?
smofie Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Prøvde den grønne rensegeleen fra Nivea, den med mikroperler i.Den var bare helt topp, etterlater huden litt blank og polert. Når man så tar på makeup ser huden ordentlig frisk og bra ut fordi den får liksom ikke det utvaskede preget, hvis dere forstår.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Kan man bruke den som øyesminkefjerner også?
Illyria Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Kan man bruke den som øyesminkefjerner også? Ikke hvis det er mikroperler i.
Malou Skrevet 25. juli 2004 #7 Skrevet 25. juli 2004 Hvis det er den blå dere mener så bruker jeg også den. Er fornøyd, i allefall i forhold til pris. Men jeg synes ikke den er noe særlig å fjerne mascara med, så dette fjerner jeg med øyensminkefjerner først. Jennifer
Alterna Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Syns dere ikke huden blir tørket ut av den etter en tids bruk?
Gjest Lilleulv Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 ...jeg synes ikke den er noe særlig å fjerne mascara med, så dette fjerner jeg med øyensminkefjerner først. Jennifer Det er jo ikke en sminkefjerner
smofie Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Illyria:bruker nivea med mikroperlier til øynene også, det går fint.Passer bare på å ikke få det på selve øyeeplet.
Lillebi Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Jeg bruker den i perioder. Jeg synes den er helt grei. fjerner maskara først. Føler at den er mest bare til å vaske ansiktet, smører meg med fuktighetskrem etterpå, for jeg føler meg alltid så "stram" i huden etter å ha vasket/renset ansiktet om kvelden. (Dessuten sa hudpleier at jeg skulle smøre meg med krem selv om huden min er fet, for tørr hud kan også gi meg flere kviser..)
Illyria Skrevet 26. juli 2004 #12 Skrevet 26. juli 2004 Illyria:bruker nivea med mikroperlier til øynene også, det går fint.Passer bare på å ikke få det på selve øyeeplet. Hvis mikroperlene skal peele skal de ikke brukes rundt øynene eller på for den saks skyld fordi huden rundt øynene er så tynn og ikke tåler det. Det har ikke noe med om man får det innpå øynene eller ikke.
Malou Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Syns dere ikke huden blir tørket ut av den etter en tids bruk? Nei det synes jeg ikke, men jeg bruker selvfølgelig fuktighetskrem etterpå. Og Lilleulv, du har rett, det er jo ikke en sminkefjerner. Jeg mener heller ikke at dette er en svakhet ved produktet, det var ment som informasjon hvis trådstarter ikke var klar over dette. Jennifer
Gjest Coral Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Jeg bruker den blå rensekremmen (uten peeling) fra nivea ja, og er veldig fornøyd! Den er mild og tørker ihvert fall ikke ut min hud
smofie Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Du har helt rett..jeg har egentlig ikke tenkt over at det kan være for tøft for den tynne huden rund øynene..thanks!
Gjest Lilleulv Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Nei det synes jeg ikke, men jeg bruker selvfølgelig fuktighetskrem etterpå. Og Lilleulv, du har rett, det er jo ikke en sminkefjerner. Jeg mener heller ikke at dette er en svakhet ved produktet, det var ment som informasjon hvis trådstarter ikke var klar over dette. Jennifer I was just filling in...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå