Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Gjest mainbitch
Skrevet

Ikke helt min stil, men det er jo smak og behag :icon_lol: Go for it hvis du liker det!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Wow! Helt nydelig, synes huset var helt strøkent. Den eneste ulempen er at det litt for langt unna Oslo, etter mine preferanser.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært selger ville jeg klaga på megleren. Makan til dårlige og uoversiktlige blider!

Anonymous poster hash: fabd6...ec0

Jeg ville også klaget på megleren, makan til dårlig kjennskap til nærområdet.... :fnise:

Nærmeste holdeplass heter da faktisk Holm. Jessheim ungdomsskole?? Allergot sier vi vel... Eller har det blitt en ny som jeg ikke har fått med meg?!? Jaja, jeg bor ikke på Jessheim lenger, takk lov for det :danse:

Men huset da, for stort hus for den lille tomta.... Og jeg grøsser av sånne teite ord overalt, i trappa da gitt.... geez... :vetikke: Og altfor dyrt på Jessheim, til den prisen burde man jo forvente littebitt tomt i det minste da....

Anonymous poster hash: 9f852...d20

• Liker 1
Skrevet

TS skriver at huset har vært til salgs lenge, og det hadde nok skremt meg mer enn hva en og annen KG-bruker måtte mene om interiøret. Det meste innvendig kan jo fikses på etter egen smak. Men hvis huset er uvanlig dyrt sammenlignet med resten av området samtidig som utformingen av hagen er noe de fleste reagerer negativt på, blir det sikkert ikke så lett å få solgt det igjen.

På den annen side, om dette er drømmehuset og man ser for seg å bli boende i området i mange år fremover, så er neppe det med salg et godt nok argument til å la være å kjøpe.

Skrevet

Ble helt forelsket jeg nå. Hadde det ikke vært for at det er i en prisklasse 200 ganger over det jeg har råd til, ville jeg kjøpt det selv!

Anonymous poster hash: 96e44...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...