Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det er ikke meg som selger :)

Dette huset har vært til salgs lenge, og vi har liksom ikke klart å sette fingeren på hvorfor. Vi har som sagt veldig lyst på det, og ville høre andres sine synspunkter. Til bunn og sist er det tomta som er egentlig på plass nr.1. Det er ikke så viktig egentlig, fordi vi ikke er så glad i mye hage.

Takk for alle fornuftige svar alle sammen :)

Anonymous poster hash: 93cb1...49f

Skrevet

Hvorfor er det spm om det er TS som selger? Er alle som oppretter slike tråder her selgere?

Skrevet

Ikke bry deg om dem TS, og ikke føl behov for å forsvare deg heller.

Har dere lyst og råd, gå for det, følg hjertet.

Lykke til :)

Skrevet

I den prisklassen skulle jeg gjerne hatt en ordentlig og oversiktlig klesvaskstasjon. Ser ikke noe vaskemaskin eller tørketrommel på noen av bildene..

Hvis du ser på tegningen så er det 3 flislagte rom i 1. etasje. Tipper at minst ett av dem er beregnet til vaskerom.

Anonymous poster hash: ec7b7...604

Skrevet

Hvis du ser på tegningen så er det 3 flislagte rom i 1. etasje. Tipper at minst ett av dem er beregnet til vaskerom. Anonymous poster hash: ec7b7...604

Aha, gikk litt fort i svingene da jeg så på annonsen :)

Gjest daisydaisy
Skrevet

Utrolig vakkert hus, men det er mye mer plass enn jeg foretrekker.

Skrevet

Kvalmende styggt..

Anonymous poster hash: 77c75...cc7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var harry, men det er vel veldig harry på Jessheim, så...

Anonymous poster hash: a179d...c00
  • Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Kvalmende styggt..

Skjønner ikke hva slags hus dere kan bo i om dere synes dette var så stygt. Skal være enig i at kjøkkenet + dusjen var litt..mye.. Men ellers er det jo et nøytralt hus hvor man kan tone det mye ned med litt maling og annet interiør.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har så lyst på dette huset, det er det eneste som har falt meg i smak.

Men mannen har litt delte meninger. Uansett er vi ikke langt unna av å by på det.

Vil gjerne høre deres synspunkter eller råd. Kanskje er det noe vi ikke har tenkt på..?

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51437336&searchclickthrough=true

Reine herskapshuset jo. Eneste jeg ville ha savnet var litt større plen og mindre innsyn for naboene.

• Liker 1
Skrevet

Tja, det var jo for så vidt greit nok inne, men totalt uten særpreg! For mye mørke grå/brune farger, og veldig forsøk på steril interiørkatalog uten helt å treffe. Men jeg skulle sikkert klart å ta malerkosten fatt om det var nødvendig. Imidlertid var også hus og garasje totalt feilplassert på tomten for min del. Hvorfor plassere huset slik at uteplassen ligger klin oppi garasjen og oppkjørselen mens mesteparten av baksiden ligger i skygge tenker jeg. Hadde vært mye finere å plassere garasjen lenger ute slik at uteplass og hage ble størreog mer oversiktlig, uten å se på bilene under grillkosen. Syns huset virket inneklemt mellom resten av nabolaget, og det har jo null utsikt. Nå ville jeg aldri bodd på Jessheim heller, men momentene over hadde nok vært spikeren i kisten for meg. Dessuten var det altfor dyrt.

Anonymous poster hash: 520f6...cbd
  • Liker 3
Skrevet

Kvalmende styggt..

Gudameg, da blir du lett kvalm!!!

Huset var fint, kunne godt bodd der. Men syns også at blandingen av minimalistisk og klassisk var litt uheldig. Men det er jo stort sett bare interiør.

Og så syns jeg det var rart at huset var SÅ stylet, men dobbeltsenga var ikke orndtlig redd opp???

• Liker 4
Skrevet

Synes også at det var "too much" av det meste i det huset. Veldig mye som trekker ned for min del (som andre har nevnt her, uteplass helt oppi innkjørselen, mørk stue, stygt kjøkken og bad, fryktelig tett på alle naboer, "sjelløst" preg på huset osv), og omtrent ingenting som trekker opp...

Hadde jeg skullet bruke såpass mye på bolig vet jeg om mye annet jeg heller ville ha kjøpt (og for ikke å snakke mange andre STEDER jeg heller ville ha kjøpt).

Anonymous poster hash: 1022b...962

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde vært selger ville jeg klaga på megleren. Makan til dårlige og uoversiktlige blider!

Anonymous poster hash: fabd6...ec0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var harry, men det er vel veldig harry på Jessheim, så... Anonymous poster hash: a179d...c00

Du var jo veldig saklig da. Spm var ikke om dere ville bodd på Jessheim.

Bryr meg ikke hva du mener om Jessheim, jeg elsker å bo her.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Synes også at det var "too much" av det meste i det huset. Veldig mye som trekker ned for min del (som andre har nevnt her, uteplass helt oppi innkjørselen, mørk stue, stygt kjøkken og bad, fryktelig tett på alle naboer, "sjelløst" preg på huset osv), og omtrent ingenting som trekker opp...

Hadde jeg skullet bruke såpass mye på bolig vet jeg om mye annet jeg heller ville ha kjøpt (og for ikke å snakke mange andre STEDER jeg heller ville ha kjøpt).Anonymous poster hash: 1022b...962

Vel, andre steder er UAKTUELT, forstår du av mange grunner.

Men takk for din mening.

Ts

Skrevet

Lite og veldig dyrt. Lite for pengene ville nå jeg sagt. Og veldig tett med naboer.

Anonymous poster hash: fbbfa...79a
Skrevet

Gudameg, da blir du lett kvalm!!!

Huset var fint, kunne godt bodd der. Men syns også at blandingen av minimalistisk og klassisk var litt uheldig. Men det er jo stort sett bare interiør.

Og så syns jeg det var rart at huset var SÅ stylet, men dobbeltsenga var ikke orndtlig redd opp???

Det bet jeg meg også merke i! Dobbeltsengen på hovedsoverommet var ikke ordentlig redd opp, lakenet var ikke skikkelig på! Og dobbeltsengen på et annet soverom var heller ikke fint redd opp (selv om det var hakket bedre enn på hovedsoverommet), men dynene var liksom bare slengt oppå senga.

TS: Du spør hva man syns om huset, og for å være ærlig så hadde jeg nok aldri gått for dette huset selv. Jeg er ikke så glad i den type stil som huset er bygget i, og tomten var liten i forhold til stort hus (ville enten hatt større tomt eller mindre hus). Var også litt merkelig at innkjørsel tar så stor plass, også er hagen stuet vekk bak huset med dårlige lysforhold.

Men hva andre syns bør jo ikke ha betydning! Dersom du har lyst på huset og råd til det, så synes jeg du skal gå for det :)

Skrevet

Veldig flott hus, spesielt badet, men det ødela litt med den dusjen, blir litt harry med sånn digital/radiodusj (selve dusjhodet) og skapene over sengene.

Skrevet

Jeg personlig ville aldri brukt så mye penger på det huset, det koker ned til to hovedårsaker: EKSTREMT liten tomt og lite armslag hva angår naboer. Skulle jeg lagt så mye penger i ett hus ville jeg gått for mye mer privatliv, mao større tomt og mer skjermet. Dessuten gir en så liten tomt store begrensninger og lite spillerom i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...