Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på dette huset, det er det eneste som har falt meg i smak.

Men mannen har litt delte meninger. Uansett er vi ikke langt unna av å by på det.

Vil gjerne høre deres synspunkter eller råd. Kanskje er det noe vi ikke har tenkt på..?

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51437336&searchclickthrough=true

Anonymous poster hash: 93cb1...49f

Skrevet

Synes det var veldig fint! Likte spesielt godt badet :)

• Liker 1
Skrevet

syntes det var sykt fint, og dyrt :) er dere rike? eller mye penger da :D

Gjest incognita
Skrevet

Fint hus, men personlig synes jeg det ligger alt for tett.

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det var helt nydelig!

Det eneste som ville plaget meg er benkeplatene og tomtearealet.

Tomtearealet hadde vært avgjørende for meg,så jeg hadde ikke kjøpt av den grunn. Men det er jo bare en smakssak, og alt etter hva man er vant med.

Hvis du er forelsket, så gå for det.

Likte løsningene, luftigheten, antall soverom (viktig!!) . Nydelig fasade og rene linjer.

Hvis dette er drømmen din, så kjemp for den . Det var vakkert

• Liker 2
Skrevet

Fint hus, men jeg personlig hadde irritert meg over at mye av tomta går med til en diger innkjørsel, mens hagen er liten og ser ut til å ligge i skyggen av huset. Skulle gjerne ha flytta hele huset litt på tomta om det bare hadde vært mulig.

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville aldri valgt ett hus som har nesten hele hagen i skyggesiden. For meg manglet det også ett soverom, gjeste wc og egen finstue. Når dere først ser på hus i denne prisklassen, så er det mange andre jeg ville gått for enn dette. Stilen inne er forøvrig fin den, og flotte bad!

• Liker 3
Gjest Ive Lina
Skrevet

Jeg synes at slike hus er sånn "hverken fugl eller fisk".

Det er ikke min smak, liker best at hus enten er funkis eller skikkelig gammelt. Dette ble hverken eller for meg.

• Liker 6
Skrevet

Det var veldig fint, men det ene soverommet minnet meg mer om ett kjøkken med tanke på skapene bak senga.

• Liker 1
Skrevet

Kjøkken og bad var ikke min smak og det blir for dumt å pusse opp noe som er i god stand så huset hadde ikke vært noe for meg. Skulle gjerne hatt større hage, men prismessig er det jo et greit hus :)

Anonymous poster hash: 81744...0fd

Skrevet

Kenskje dette er selgerne som forsøker å få litt blest om huset de forsøker å selge? :fnise: Anonymous poster hash: 4f73d...6a4

• Liker 7
Gjest Badabing
Skrevet

Herreminhatt så dyrt Jessheim har blitt.

Det er jo et veldig fint hus, men et stort hus på liten tomt og de andre veldig tett på etter min mening.

• Liker 4
Skrevet

Kjempefint hus, men dessverre litt for liten tomt/trangt til naboene etter min mening... Hadde jeg hatt råd til noe i den prisklassen hadde jeg nok heller valgt ett med større hage og færre naboer...

Anonymous poster hash: 4f06a...d67
  • Liker 6
Skrevet

Fint hus (og jeg liker at tomten er liten, men det er utelukkende fordi jeg ikke kan fordra hagearbeid). Det er gjort noen materialvalg som jeg hadde hatt litt vanskeligheter for å leve med på sikt (kjøkken, garderobeskap, veggord osv.), men det er jo en smakssak og ting som enkelt kan byttes hvis man vil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes huset er harry. Det er tydelig at eierne har gjort et forsøk på klassisistisk stil, men likevel med moderne elementer og rette linjer. Det kan virke som om eierne forsøker å fremstå som velstående. Det kan hende de har mye penger, men jeg tviler sterkt på at dette er mennesker som er rike på kulturell kapital.

Det skurrer litt; Et villaaktig herskapshus fra 2010, med en tomt på kun 600 m2. Dersom man ikke har råd til bedre beliggenhet, så bygg mindre hus! Huset bør passe til omgivelsene.

Jeg hadde aldri betalt over 6 000 000 for noe slikt.

Anonymous poster hash: 4ae7e...437
  • Liker 11
Skrevet

Uheldige ting ved huset som kan fikses/forbedres:
- Veggene på hovedsoverommet er grusomt stygge
- Skapene på hovedsoverommet er grusomt stygge
- Alt for mye metall på kjøkkenet (store håndtak på dører og skuffer, og overkill med gigantisk kjøleskap og vinskap rett inn mot stuen)
- Stuen ser ut som en dyster kjellerstue
- Stygg dobbeldusj på det største baderommet
- Stygt gulv i gangen

Uheldige ting ved huset som det er vanskelig å fikse/forbedre:
- Kledningen er grusomt stygg
- Liten hageflekk og liten tomt i forhold til huset
- Grus og innkjørsel tar opp stor del av tomt

Anonymous poster hash: 4ae7e...437
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har så lyst på dette huset, det er det eneste som har falt meg i smak.

Men mannen har litt delte meninger. Uansett er vi ikke langt unna av å by på det.

Vil gjerne høre deres synspunkter eller råd. Kanskje er det noe vi ikke har tenkt på..?

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51437336&searchclickthrough=true

Anonymous poster hash: 93cb1...49f

er priset etter området det ligger i ser jeg. Uvanlig er det ikke. Ikke helt praktisk, ser jeg. Så ser jeg for meg masse sne på uteplassen...mye å måke.

Anonymous poster hash: a73fb...477

Skrevet

I den prisklassen skulle jeg gjerne hatt en ordentlig og oversiktlig klesvaskstasjon. Ser ikke noe vaskemaskin eller tørketrommel på noen av bildene..

• Liker 1
Skrevet

Sliter du med å få solgt, TS?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...