Nerine_ Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Er det noen som har sett et gevir på sånn plate (altså ikke hele hodet) i en eller annen nettbutikk? Har sjekket finn, men finnes ingen i nærheten av hvor jeg bor. Helst fra hjort
absinthia Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 (endret) Sjekk på finn.no Her er et: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53237880&ov=m&usergroup=97 Her er flere: http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q=Gevir Edit: så ikke at det helst burde være fra hjort, men det var vel minst ett der som så bra ut. Endret 13. november 2014 av absinthia
Nerine_ Skrevet 13. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2014 Tusen takk. Da skal jeg sjekke litt med fraktmuligheter og betalingsgaranti på finn
Colargol Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Kan man også legge inn forespørsler på finn? Om du ikke har det travelt så ville jeg gjort det, og venta litt til -jaktsesongen er vel knapt over, og tipper det er mange jegere som har gevir hjemme de ikke helt vet hva de skal med. Kanskje spørre på facebook også, i kjøp og salg gruppene?
Gjest SånnCirka Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Kjenner du noen som jakter? Isåfall kan du jo høre med de om de jakter hjort, eller kjenner noen som jakter hjort, så får du sikkert kjøpt gevir ferdig montert på plate av de. Da kan du kjøpe plate selv, så leveres plate og gevir til preparant og monteres så det blir pent og så det holder. :-)
Nerine_ Skrevet 13. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2014 Kan man også legge inn forespørsler på finn? Om du ikke har det travelt så ville jeg gjort det, og venta litt til -jaktsesongen er vel knapt over, og tipper det er mange jegere som har gevir hjemme de ikke helt vet hva de skal med. Kanskje spørre på facebook også, i kjøp og salg gruppene? Det har jeg ikke tenk over, takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå