Gå til innhold

Handle mat fra nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det noen av dere som har bestilt fra mat fra nettet?

Det høres jo greit ut, hvis en har jobbet overtid, osv og ikke orker å gå i butikken. På den annen side er jo butikkene oppe lenge også. Har lurt litt på om jeg skulle handle for mormor derfra, da jeg ikke alltid har tid til å handle for henne når det passer best for henne...

Noen som har prøvd å handle derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte handlet fra Ica RettHjem. Litt dyrt er det da i forhold til butikken, men veldig praktisk.

Skrevet

Takk for tipset. Nå er jeg registrert der og kommer sikkert til å benytte meg av tilbudet en eller annen gang, så slipper jeg å bære tungt...

Skrevet

Vi hadde store planer om å legge inn en bestilling hos Ica Rett hjem en gang i uka. Slik at vi bare kunne kjøpe inn litt melk og brød ellers.

Men det har liksom ikke blitt noe av.

Hørte at man sjelden fikk fine grønnsaker og at det kostet en del mer enn i butikken.

Skrevet

Har ikke prøvd dette - men synes abonnement på grønnsaker og frukt er en kjempeide..

Årstidene AS

Gjest GreenSky
Skrevet
Har ikke prøvd dette - men synes abonnement på grønnsaker og frukt er en kjempeide..

Årstidene AS

Det var litt intr. ikke så dyrt, heller. :-)

Skrevet
Hørte at man sjelden fikk fine grønnsaker og at det kostet en del mer enn i butikken.

Det koster en del mer ja, men det må man regne med. Har aldri opplevd at grønnsakene har vært dårlige, har alltid fått friske, fine og uskadede grønnsaker (og frukt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...