AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg har vært hos hudpleie to ganger, en sa jeg hadde kombinert mot normal hud, mens hu andre sa jeg hadde tør kombinert hud. Kjøpte origins sett for et par uker siden men fått sinnsykt masse nupper og kviser. Jeg dro for å kjøpe rens, gikk for Clinique sin 3 setts serie. Jeg tok produktene hver for seg men hun som jobbet så jeg burde ta en pakke inkludert alt bare billigere. Jeg spurte om det var det samme, hun sa ja. Da jeg kom hjem merket jeg at jeg hadde fått for kombinert/oily skin, altså nummer 3 og ikke nummer 2 som jeg egentlig skulle hatt. Bor et stykke unna der jeg kjøpte, og lurer på om det er farlig for meg å bruke den til oily skin selv om jeg bikker mer mot tør, men med oily soner, slik som t sonen.Anonymous poster hash: fa44d...9cf
Gjest Aella Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg vet dessverre ikke hva som skjer om du med dry combination skin bruker produkter for oily combination skin, men i mine ører så høres ikke det helt idealt ut. Jeg ville derfor gått for hva hudpleieren min hadde anbefalt meg, å dratt å fått byttet den. Evt hvis ikke det er noen her som har gjort det samme med suksess? Brukt produkter for oljete hud på tør hud altså. Endret 13. november 2014 av Aella
lemon-aid Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Har du tørr hud (flassete) ville jeg ikke brukt produkter for kombinert hud. Kun på de områdene som er fete. Hvis du vil bruke de, ville jeg gått for en ordentlig fuktighetskrem/serum om natta. Fukt er viktig!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Har du tørr hud (flassete) ville jeg ikke brukt produkter for kombinert hud. Kun på de områdene som er fete. Hvis du vil bruke de, ville jeg gått for en ordentlig fuktighetskrem/serum om natta. Fukt er viktig! Nei, den er ikke flassete. Men om jeg ikke bruker ansiktskrem å kjenner på kinnet mitt, så er det ikke så glatt hvis du skjønner. Derfor jeg er litt redd for å bruke til oily hud. Tror du det er noe farlig om jeg bruker ansiktskrem etterpå?Anonymous poster hash: fa44d...9cf
CaspertheGh0st Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hvis du bruker rens beregner for oljete/kombinert hud på tørr/kombinert hud så er dette en fin oppskrift på flere nupper og kviser. Grunnen; produkter beregnet til fet hud er for sterke og tørker ut tørr og fuktfattig hud. Dette fører til mer kviser/nupper/irritert hud. Anbefaler at du bytter produktene inn mot noe som ikke går på fet hud i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå