AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Ok, jeg trenger litt hjelp dere! Har nå om dagen en gutt som ser utrolig(!!!) bra ut, og virker veldig snill som har store ønsker om å møte meg. Han har ikke nevnt noe seksuelt, spurt om han kan komme til meg osv. Men har invitert meg med på middager, kino osv. Jeg har sagt nei/avlyst tre ganger allerede da det ikke har passet, men likevel gir han ikke opp. Vi snapper mye, og har alltid noe å prate om. Problemet er at han bor noen timer unna, samtidig som at han ikke har noen fast jobb, + han fester 2-3 dager hver uke. Ellers var jeg med en gutt hjem for noen helger siden, og tilbringte hele søndagen med han. Siden jeg var greit fyllesyk, føler jeg at jeg har gitt han feil uttrykk. Var stille, litt care i samtaler ++ Jeg har tenkt på han siden, og det kribler i magen. Han er ikke en typisk gutt jeg går etter, men oppfatter han som ærlig, snill og omtenksom. Han har derimot ikke tatt kontakt med meg i ettertid, men jeg vurderer å gjøre det. Ellers er det en gutt jeg har pratet med på Tinder i noen uker, det virker som han har de samme målene som meg fremover, vi går aldri slutt for samtaleemner, og han ønsker å møte meg. Han har fast jobb, leilighet, vi har felles venner ++. Han er en typisk gutt jeg kan falle for. Det jeg er ute etter er en fyr jeg kan få sterke følelser for, slå meg til ro, og planlegge livet videre med. Jeg er klar for et stabilt forhold, og ønsker ikke noe mer spill og fanterier. Lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan gå frem her? Før jeg ødelegger det med alle sammen, noe jeg har en tendens til å gjøre, da jeg alltid velger feil type gutter som kun er ute etter en ting Nr 1. er den som viser meg mest interesse. Nr 2. har ikke vist interesse siden, men kysset meg før jeg skulle gå, og takket for dagen vi hadde sammen. Nr. 3 starter sjelden samtaler, men holder de gående hvis jeg starter. Hilsen håpløs og forvirret jente Anonymous poster hash: 575c5...f7e
Myth Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Du er seriøst forvirret. Gå og date med flere menn. Det vil gi deg mer forståelse etterhvert hva slags type verdier som faller viktig ting inn i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Date alle og velg etterhvert Anonymous poster hash: 6bf57...728
Gjest KateW Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Ingen av dem, hadde du vært forelsket eller betatt av noen av dem, så hadde du ikke vært i tvil.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Ok, jeg trenger litt hjelp dere! Har nå om dagen en gutt som ser utrolig(!!!) bra ut, og virker veldig snill som har store ønsker om å møte meg. Han har ikke nevnt noe seksuelt, spurt om han kan komme til meg osv. Men har invitert meg med på middager, kino osv. Jeg har sagt nei/avlyst tre ganger allerede da det ikke har passet, men likevel gir han ikke opp. Vi snapper mye, og har alltid noe å prate om. Problemet er at han bor noen timer unna, samtidig som at han ikke har noen fast jobb, + han fester 2-3 dager hver uke. Ellers var jeg med en gutt hjem for noen helger siden, og tilbringte hele søndagen med han. Siden jeg var greit fyllesyk, føler jeg at jeg har gitt han feil uttrykk. Var stille, litt care i samtaler ++ Jeg har tenkt på han siden, og det kribler i magen. Han er ikke en typisk gutt jeg går etter, men oppfatter han som ærlig, snill og omtenksom. Han har derimot ikke tatt kontakt med meg i ettertid, men jeg vurderer å gjøre det. Ellers er det en gutt jeg har pratet med på Tinder i noen uker, det virker som han har de samme målene som meg fremover, vi går aldri slutt for samtaleemner, og han ønsker å møte meg. Han har fast jobb, leilighet, vi har felles venner ++. Han er en typisk gutt jeg kan falle for. Det jeg er ute etter er en fyr jeg kan få sterke følelser for, slå meg til ro, og planlegge livet videre med. Jeg er klar for et stabilt forhold, og ønsker ikke noe mer spill og fanterier. Lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan gå frem her? Før jeg ødelegger det med alle sammen, noe jeg har en tendens til å gjøre, da jeg alltid velger feil type gutter som kun er ute etter en ting Nr 1. er den som viser meg mest interesse. Nr 2. har ikke vist interesse siden, men kysset meg før jeg skulle gå, og takket for dagen vi hadde sammen. Nr. 3 starter sjelden samtaler, men holder de gående hvis jeg starter. Hilsen håpløs og forvirret jente Anonymous poster hash: 575c5...f7e Har du tenkt på at det faktisk er litt ekkelt at du har 3 gutter i tankene samtidig?. Bestem deg for en fort, tviler på du vil at alle de tre andre går rundt og tenker på andre jenter og dater i vildenssky. Anonymous poster hash: d36d4...bef
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 herregud.. håper jeg aldri treffer deg i date sammenheng.. Anonymous poster hash: 1ec47...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå