Myth Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Heisann folkens! Håret mitt er ganske poffy når det begynner og vokse en del. Jeg lurer på om noen har erfaringer hva slags type produkter som kan hjelpe med og dempe volumet på håret mitt? For ikke glemme og nevne, så har jeg bitti litte gran små krøller. Hadde vært så fint og høre hva slags type erfaringerer dere har hatt!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Heisann folkens! Håret mitt er ganske poffy når det begynner og vokse en del. Jeg lurer på om noen har erfaringer hva slags type produkter som kan hjelpe med og dempe volumet på håret mitt? For ikke glemme og nevne, så har jeg bitti litte gran små krøller. Hadde vært så fint og høre hva slags type erfaringerer dere har hatt! En slags type balsam i skum-form til å ha i håret etter vask og tørk. Kjøpes hos frisør Anonymous poster hash: 6310d...3b9
Myth Skrevet 13. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2014 Hva slags type balsam kan du anbefale da? Det ligger haugevis her uti markedet. Vet ikke hva som er bra, eller dårlig!
sweg Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Pleier å rette mitt om det blir aaalt for fluffy etter vask. Funker fint helt til det blir alt for flatt neste dag. Hår er thuglife
PrinsesseNila Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hårolje Det gjør det mindre fluffy i lengdene, og det er bra for håret Jeg bytter på å bruke MoroccanOil og kokosolje
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Tynne det hos frisoren, og glatte det Anonymous poster hash: 2c647...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå