AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Ja, altså, vi har snakket sammen en stund, via nettet, fordi det to timer mellom oss. Har alltid hatt litt flørtende tone, og en dag sendte han masse hjerter og kyssefjes og sånne romantiske figurer som er på facebook-chatten. Jeg reagerte vel egentlig litt på det, men sendte ham oppmerksomhet tilbake. Neste dag var det stopp på det igjen. Da var det tilbake til smilefjes og blinkefjes. ?? Hva skjedde? Vi skriver fortsatt med hverandre like mye som vi gjorde, i tillegg til at vi fortsatt sender bilder. Anonymous poster hash: 8d7ec...8d3
Raven Emerald Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Han drakk vel kanskje litt. =P 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Han drakk vel kanskje litt. =P Nei, han satt og så på tv, søndag var det vel, og vet han skulle på jobb dagen etter. Dette varte altså hele dagen. Var bare veldig merkelig at han fortsatte neste dag i den "vanlige" tonen. Vi er over 30 begge to.. Ble han redd eller noe? Tonen er jo flørtende nå og, men jeg skjønner ingenting.. Han trakk seg bort litt virket det som, selvom han fortsatt sender mld når han våkner... TS Anonymous poster hash: 8d7ec...8d3
Raven Emerald Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hm, da vet jeg ikke. Mulig han bare våget seg på å ta en sjanse, og så ikke fikk den responsen han håpet på? Eller at han bare var i det kosete og romantiske hjørnet. =)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Kan nesten ikke spørre heller. Det blir veldig kleint... TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3
Raven Emerald Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Joda, spør du: "Hvor har alle hjertene tatt veien? Savner dem litt, jeg..." 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Hm, da vet jeg ikke. Mulig han bare våget seg på å ta en sjanse, og så ikke fikk den responsen han håpet på? Eller at han bare var i det kosete og romantiske hjørnet. =) Men han fikk respons. Håpet han på avvisning i såfall? TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Joda, spør du: "Hvor har alle hjertene tatt veien? Savner dem litt, jeg..." Tipper jeg bare får "hehe blunkefjes" tilbake..... TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3 1
Raven Emerald Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Men han fikk respons. Håpet han på avvisning i såfall? TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3 Vet ikke? Hvilken respons ga du ham, da? Hjerter og kyssetryner fra deg også?
Raven Emerald Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Tipper jeg bare får "hehe blunkefjes" tilbake..... TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3 Eventuelt får du et hjerte. =P Det vet du uansett ikke før du har prøvd. =)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Du tenker for mye.... Anonymous poster hash: 48aa2...2a6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #12 Skrevet 12. november 2014 Eventuelt får du et hjerte. =P Det vet du uansett ikke før du har prøvd. =) Ja, hn fikk det samme tilbake.. jeg sendte hjerte 2 ganger dagen etter, men da var blinkefjes eller smilefjes eneste jeg fikk tilbake. Selvsagt tenker jeg for mye. Er jo interressert i denne fyren TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3
Raven Emerald Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Ja, hn fikk det samme tilbake.. jeg sendte hjerte 2 ganger dagen etter, men da var blinkefjes eller smilefjes eneste jeg fikk tilbake. Selvsagt tenker jeg for mye. Er jo interressert i denne fyren TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3 Nei, jeg aner ikke hva fyren tenker...best jeg overlater analyseringen til noen som vet mer om sånt noe enn meg...lol
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Nei, jeg aner ikke hva fyren tenker...best jeg overlater analyseringen til noen som vet mer om sånt noe enn meg...lol Takk for forsøket hvertfall TSAnonymous poster hash: 8d7ec...8d3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Haha, kjenner meg igjen… antall hjerter, antall blunkefjes osv. Søt og nervepirrende tid Du får nesten spørre han selv… Anonymous poster hash: 52f91...20c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Han var kåt Anonymous poster hash: f6df4...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Ingen flere forslag? Trenger det sårt, alle synspunkter, alle meninger TS Anonymous poster hash: 8d7ec...8d3
Meline37 Skrevet 14. november 2014 #18 Skrevet 14. november 2014 Ja, altså, vi har snakket sammen en stund, via nettet, fordi det to timer mellom oss. Har alltid hatt litt flørtende tone, og en dag sendte han masse hjerter og kyssefjes og sånne romantiske figurer som er på facebook-chatten. Jeg reagerte vel egentlig litt på det, men sendte ham oppmerksomhet tilbake. Neste dag var det stopp på det igjen. Da var det tilbake til smilefjes og blinkefjes. ?? Hva skjedde? Vi skriver fortsatt med hverandre like mye som vi gjorde, i tillegg til at vi fortsatt sender bilder. Anonymous poster hash: 8d7ec...8d3 Sånn er min date også. Han sender en dag masse hjerter, og neste dag er det stopp for så å starte på igjen etter en stund.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #19 Skrevet 14. november 2014 Kanskje han egentlig er i er forhold med en annen og gidder derfor bare å gi deg minimalt med oppmerksomhet for å holde deg varm. Hva sier statusen hans på Facebook?Anonymous poster hash: 8f75c...09f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #20 Skrevet 14. november 2014 For alt jeg vet kan det godt hende han er en player som bruker push/pull teknikker, men det finnes en annen forklaring også. Jeg er ihvertfall en som kan være i det romantisk hjørnet en dag, og så neste dag miste helt kontakten med den siden av meg. Jeg er sånn selv i langvarige forhold. Skjønner at det kan være forvirrende Anonymous poster hash: 3e651...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå