Gjest avocadoen Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Åh, jeg eeeelsker jul. Har laget julegaver siden september eller noe, men julefølelsen har ikke kommet før nå. Er blitt litt julelys i gatene og juleting i butikkene. Kjempestas synes jeg i alle fall. Kalenderen er kommet opp i dag selv om det fortsatt er 2,5 uker igjen I fjor hang jeg opp julestjernen så tidlig, men tenker å vente til dagen før 1 desember nå da Eneste jeg som har for det meste kun jul i tankene nå? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg blir helt gæren av at julen ikke er her enda! Har hatt skikkelig julefølelse den siste uken, så nå vil jeg bare pynte! Syns det er helt fantastisk at butikkene og restaurantene har kommet med julevarer og julemenyer allerede, blir minnet på at det snart er jul hver dag vi skal pynte akkurat 1 mnd før jul, hihi.Anonymous poster hash: 85fac...78d 4
Gjest avocadoen Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg blir helt gæren av at julen ikke er her enda! Har hatt skikkelig julefølelse den siste uken, så nå vil jeg bare pynte! Syns det er helt fantastisk at butikkene og restaurantene har kommet med julevarer og julemenyer allerede, blir minnet på at det snart er jul hver dag vi skal pynte akkurat 1 mnd før jul, hihi.Anonymous poster hash: 85fac...78d Hehe, jaa, kjekt at jeg ikke er den eneste som føler det sånn! Jeg blir også veldig travel i desember. Har blitt leid inn av både far og mor (som er skilt) og svigermor til å bake sammen med dem. Så føler jeg må bli ferdig med det meste av gaver nå slik at desember ikke blir alt for hektisk Men jeg synes bare det er kjekt!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg er snart ferdig med julegaver selv. Har bare igjen smågaver som vi kjøper i julepyntet by for kosens skyld. Litt tradisjon det også kan man si, stoppe på kafe for å drikke kakao med posene fulle av gaver osv. Skulle ønske julen varte hele året Anonymous poster hash: 85fac...78d
Tia Maria Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg har så smått begynt å kjenne på julefølelsen. Lager litt pynt og kort, har startet med julegavehandling, sett noen filmer og hørt på favorittsangene. Og så har jeg smakt på lutfisken... Plager ingen med min jul, koser meg da jeg vet at desember gjerne går litt for fort så må jo gjøre unna litt i november.
Gjest Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker julen, og startet å glede meg allerede i juli Julefølelsen kommer snikende, men jeg prøver bevisst å holde den på avstand i noen dager til. Jeg har som "regel" at alt som har med jul å gjøre er bannlyst før 20. november. Unntaket er klementiner, disse starter jeg allerede å spise i oktober. Enkelte julegaver kan også kjøpes inn, men innpakningen må ventes med. Men jeg skal innrømme at jeg har jukset litt i år, det har nemlig blitt noen liter med julebrus allerede Jeg må rett og slett begrense meg eller hadde jeg startet alt for tidlig, og jeg vil ikke "bruke opp" julen. Var i butikken på lørdag, der de serverte både gløgg og pepperkaker, og jeg begynte seriøst nesten å gråte fordi jeg synes det var så koselig.. Det blir litt slitsomt for de rundt meg, og jeg har forståelse for at det kan bli litt "mye" noen ganger. Men julen er så himla koselig, og jeg gleder meg ekstremt mye til jeg kan sette på julemusikken neste uke. Kommer nok en liten tåre da ja
Christiania_Oslo Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Jeg har kjøpt litt gaver og julepynt,men begynner ikke pyntingen før Desember. Har hørt på noen julesanger, og laget pinnekjøtt og drukket juleøl:)
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker julen, og startet å glede meg allerede i juli Julefølelsen kommer snikende, men jeg prøver bevisst å holde den på avstand i noen dager til. Jeg har som "regel" at alt som har med jul å gjøre er bannlyst før 20. november. Unntaket er klementiner, disse starter jeg allerede å spise i oktober. Enkelte julegaver kan også kjøpes inn, men innpakningen må ventes med. Men jeg skal innrømme at jeg har jukset litt i år, det har nemlig blitt noen liter med julebrus allerede Jeg må rett og slett begrense meg eller hadde jeg startet alt for tidlig, og jeg vil ikke "bruke opp" julen. Var i butikken på lørdag, der de serverte både gløgg og pepperkaker, og jeg begynte seriøst nesten å gråte fordi jeg synes det var så koselig.. Det blir litt slitsomt for de rundt meg, og jeg har forståelse for at det kan bli litt "mye" noen ganger. Men julen er så himla koselig, og jeg gleder meg ekstremt mye til jeg kan sette på julemusikken neste uke. Kommer nok en liten tåre da ja Haha! Så koselig da!
GammelKaktus Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Jeg klør i fingrene etter å få opp julepynten Skal snart begynne bakingen og, det blir bra
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Usj, ja. Jeg går rundt og synger på julesanger for tiden. Det klør i fingrene etter å begynne å pynte. Prøver å la være. Har spesielt lyst til å henge opp julestjerna og sette opp den trekantlysestaken i vinduet, det er så koselig med lyset. Anonymous poster hash: 33c8a...38e
Gjest Silverstream Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Har ikke julefølelse i det hele tatt.
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Jeg klør i fingrene etter å få opp julepynten Skal snart begynne bakingen og, det blir bra Ååå, det gleder jeg meg til også! Vi skal feire hos svigers, men skal bake jødekaker og litt forskjellig som jeg kan ta med til folk
missdior Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Kjenner veldig på julefølelsen! Også har jeg handlet en del gaver, men prøver så godt jeg kan å utsette innpakkingen til vi trer inn i desember. Må ikke bruke opp kosen før!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Så hyggelig at jeg ikke er den eneste. Jeg flyttet ut til den andre siden av landet i august, og jeg gleder meg så ufattelig til å komme hjem og feire jul. Åååå. Jul er fantastisk, og jeg gleder meg enda mer når jeg ikke bor hjemme lenger. Anonymous poster hash: 2f0eb...75c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Er glad jeg ikke kjenner på julefølelsen enda, litt for tidlig synes jeg. Da går man jo lei når jula faktisk er igang. Jeg pleier å ha julen hjemme mye lengre enn andre nettopp fordi folk bruker opp julefølelsen og blir lei. Det er jo over en mnd igjen.Anonymous poster hash: 21df6...7ec 1
Gjest avocadoen Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Er glad jeg ikke kjenner på julefølelsen enda, litt for tidlig synes jeg. Da går man jo lei når jula faktisk er igang. Jeg pleier å ha julen hjemme mye lengre enn andre nettopp fordi folk bruker opp julefølelsen og blir lei. Det er jo over en mnd igjen.Anonymous poster hash: 21df6...7ec Jeg går aaaaldri lei av jula. Begynner med forberedelser allerede i september og synes det er kjempetrist når jula skal ned
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Er glad jeg ikke kjenner på julefølelsen enda, litt for tidlig synes jeg. Da går man jo lei når jula faktisk er igang. Jeg pleier å ha julen hjemme mye lengre enn andre nettopp fordi folk bruker opp julefølelsen og blir lei. Det er jo over en mnd igjen.Anonymous poster hash: 21df6...7ec Gå lei av julen? Er det i det hele tatt mulig? Det er ikke over en mnd igjen til julen begynner. For min del begynner julen 1. des og varer til rett over nyttår. Julen er den fineste tiden av året. God og magisk stemning med god mat, gode venner og familie, gavmildhet, tradisjoner, musikk, filmer, JULEREKLAMER, pynting, gå i flotte kjoler etcetcetc. Jeg kan bare fortsette og fortsette. Anonymous poster hash: 2f0eb...75c
Gypsy22 Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Neste uke skal jeg pynte til jul, men det er for at jeg ikke har ungene denne julen så vi skal lage jul her hjemme. Tenker og sette opp juletreet også ❤️😃
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Gå lei av julen? Er det i det hele tatt mulig? Det er ikke over en mnd igjen til julen begynner. For min del begynner julen 1. des og varer til rett over nyttår. Julen er den fineste tiden av året. God og magisk stemning med god mat, gode venner og familie, gavmildhet, tradisjoner, musikk, filmer, JULEREKLAMER, pynting, gå i flotte kjoler etcetcetc. Jeg kan bare fortsette og fortsette. Anonymous poster hash: 2f0eb...75c Også julekalendere. Anonymous poster hash: 2f0eb...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå