Gå til innhold

Victoria's secret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til varmere strøk i påsken og vil i den forbindelse ha en ny bikini. Har spart lenge til dette, så tenkte på å kjøpe en fra VIctoria's Secret.

Har noen erfaringer med hvordan de er i størrelsene?

Anonymous poster hash: 975c3...ac9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en veldig bra oversikt på nettsidene over størrelsene med mål osv :)

Skrevet

Jeg må i alle fall ha en str mindre rundt enn her hjemme.. Er en 80d her, og bruker 34dd i VS bher :)

Skrevet

Jeg har kjøpt undertøy av de flere ganger (flyplasser), må si kvaliteten er utrolig dårlig. rakner i vask på 40 grader. Strikken gikk helt i oppløsning (raknet/delte seg) på en truse. Jeg vasker vanligvis alt undertøy på 60 grader, men dette tåler bare 40 i følge lappen selv om det gikk heller dårlig :P

Av de 8 trusene jeg kjøpte, har jeg kastet alle utenom 1 :(

Anonymous poster hash: a8cb5...336
Skrevet

Min erfaring med de er at her hjemme bruker jeg 70 (som der borte er 32) og jeg bruker C-cup her, mens der må jeg ha B-cup :-) Det gjelder de tre bikiniene jeg har der i fra.

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg har kjøpt undertøy av de flere ganger (flyplasser), må si kvaliteten er utrolig dårlig. rakner i vask på 40 grader. Strikken gikk helt i oppløsning (raknet/delte seg) på en truse. Jeg vasker vanligvis alt undertøy på 60 grader, men dette tåler bare 40 i følge lappen selv om det gikk heller dårlig :P

Av de 8 trusene jeg kjøpte, har jeg kastet alle utenom 1 :(

Jeg er til gjengjeld fornøyd med mine som vaskes i vaskepose :-)

Skrevet

Jeg er til gjengjeld fornøyd med mine som vaskes i vaskepose :-)

Det har jeg ikke tenkt på en gang, får gjøre det med den siste som det så vidt er liv i :fnise:

Skrevet

Jeg har kjøpt den minste størrelsen de har og bruker vanligvis xs og xxs her hjemme. Det har funket fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...