AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg reiser til varmere strøk i påsken og vil i den forbindelse ha en ny bikini. Har spart lenge til dette, så tenkte på å kjøpe en fra VIctoria's Secret. Har noen erfaringer med hvordan de er i størrelsene? Anonymous poster hash: 975c3...ac9
veraa94 Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 De har en veldig bra oversikt på nettsidene over størrelsene med mål osv
Theya Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg må i alle fall ha en str mindre rundt enn her hjemme.. Er en 80d her, og bruker 34dd i VS bher
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg har kjøpt undertøy av de flere ganger (flyplasser), må si kvaliteten er utrolig dårlig. rakner i vask på 40 grader. Strikken gikk helt i oppløsning (raknet/delte seg) på en truse. Jeg vasker vanligvis alt undertøy på 60 grader, men dette tåler bare 40 i følge lappen selv om det gikk heller dårlig Av de 8 trusene jeg kjøpte, har jeg kastet alle utenom 1 Anonymous poster hash: a8cb5...336
kameliablomst Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Min erfaring med de er at her hjemme bruker jeg 70 (som der borte er 32) og jeg bruker C-cup her, mens der må jeg ha B-cup :-) Det gjelder de tre bikiniene jeg har der i fra.
Gjest Haaploes Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Jeg har kjøpt undertøy av de flere ganger (flyplasser), må si kvaliteten er utrolig dårlig. rakner i vask på 40 grader. Strikken gikk helt i oppløsning (raknet/delte seg) på en truse. Jeg vasker vanligvis alt undertøy på 60 grader, men dette tåler bare 40 i følge lappen selv om det gikk heller dårlig Av de 8 trusene jeg kjøpte, har jeg kastet alle utenom 1 Anonymous poster hash: a8cb5...336 Jeg er til gjengjeld fornøyd med mine som vaskes i vaskepose :-)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Jeg er til gjengjeld fornøyd med mine som vaskes i vaskepose :-) Det har jeg ikke tenkt på en gang, får gjøre det med den siste som det så vidt er liv i Anonymous poster hash: a8cb5...336
masekopp Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Jeg har kjøpt den minste størrelsen de har og bruker vanligvis xs og xxs her hjemme. Det har funket fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå