Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte på om noen her driver og leser eller har lest Isfolket av Margit Sandemo.

Jeg er bare på bøk nummer 8 men jeg er helt hekta....

Jeg skal begynne på bok nummer 9 når jeg kommer hjem fra jobb etterpå....

Er det noen fler som leser den eller har lest den som vil være med å diskuterer litt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste alle 47 bøkene da jeg var 12-13 år. Syntes de var fantastisk spennende da, men tviler vel litt på at jeg ville syntes det samme i dag...

Skrevet

Jeg leste også alle de 48(?) opp til flere ganger da jeg var yngre. Var helt hekta. Når venninner ringte og spurte om jeg ville være med på noe, fant jeg på små løgner, slik att jeg kunne bli hjemme og lese!!!

Jeg ga til og med min katt navnet Tengel!!! :ler:

Kule bøker!!!!!

Skrevet

Jeg leste dem første gangen da jeg var 14, men har lest hele serien flere ganger. Synes fortsatt de er god underholdning, selv om de blir litt naivt skrevet i blandt. De bøkene du holder på med nå, på begynnelsen er de beste, så kos deg med lesingen. :-)

Skrevet

Har lest hele serien på 47 bøker sikkert hundre ganger....

Kan godt lese noen av dem fremdeles, fex boken om Sol, om Saga, om Vanja og om Villemo, Ingrid og Christel.....

Gjest Lilleulv
Skrevet

Leste hele serien sommeren da jeg var 14 :)

Skrevet

Jeg leste alle 47 bøkene da jeg var tenåring, men i dag vil jeg nok si det kun var de første bøkene som egentlig var greie nok. Synes ikke de er så innmari bra.

Skrevet

Leste alle 47 bøkene på slutten av ungdomsskolen. Bøkene om Silje & Tengel, Sol, Villemo & Dominic var de beste. Bøkene om Heike & Vinga var forresten heller ikke så verst. Til lenger ut i serien jeg kom, ble bøkene dårligere. Men kos deg med lesingen :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har lest fire av de, da jeg var 13.. Var ikke så gla i å lese den gangen.. Kanskje skulle prøve igjen :)

Skrevet

har lest serien tre ganger og synes den er helt grei.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg kom til bok fem, og da orket jeg ikke mer.

Skrevet

Leste hele serien flere ganger da jeg var yngre, og har den faktisk stående i bokhylla på stua. Kanskje jeg skal bruke noe av permisjonstiden på å lese den igjen?!?

Skrevet

vet noen om det er mulig å bestille hele serien innbundet?

Skrevet
vet noen om det er mulig å bestille hele serien innbundet?

Jeg har hele serien innbundet. Den er en gammel utgave en bok per nummer. Du får kjøpt de på bladkompaniet , men da er det 2 bøker i 1 bok.

bladkompaniet

Jeg er nå på bok 9 og den har jeg inntrykk av handler mest om Mikael og Dominic.

PS: bok nummer 1 hos meg er signert. :-)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg falt fullstendig for Isfolket da jeg var 11-12 år, og leste døgnet rundt. Mamma var ikke særlig begeistret for det, hun syntes vel det var litt for mye erotikk til at det var "passende", så hun tok til slutt og kastet hele greia. Jeg rakk ikke å lese mer enn 11 bøker tror jeg, men forbannet meg på at jeg skulle lese hele serien bare jeg ble stor nok til at mamma lot meg gjøre det. Det har aldri blitt til at jeg har gjort det, da. Tror ikke jeg ville vært like begeistret nå lenger...

Gjest heksa
Skrevet

har lest Isfolket flere ganger og synes det er en herlig serie, synes det er så herligt å bare lese ren fantasi inni mellom de litt mer"tunge"bøkene.Er så glad for at jeg kjøpte den serien (innbundet) da den kom, så jeg og har bok nr.1 signert.Les og nyt fantasiens verden...

Skrevet

Jeg leste alle bøkene før jeg var 18 år, husker jeg syntes de var kjempesepennende og ble hektet . Kikket litt i en bok her om dagen, kunne ikke tenkt meg til å lese dem om igjen :wink:

Gjest Starya
Skrevet

Leste serien da jeg var 15, og en gang til da jeg var 18-19. Jeg kommer ikke til å lese den flere ganger, for selv om jeg synes det er gode fortellinger, blir jeg bare for opphengt i det dårlige språket.

Skrevet

Leste serien tidlig på ungdomsskolen. Var kjempebetatt da, men da jeg senere (på videregående) prøvde å begynne å lese serien igjen - stoppet jeg fort. Ble endelig oppmerksom på det forferdelig dårlige språket, Jeg antar at jeg til å begynne med klarte å overse dette pga de spennende historien og all erotikken... :ler:

Gjest Madley
Skrevet

Har lest serien flere ganger.

Men harprøvd et par ganger de siste årene og da stanser jeg alltid på nr 5!

kommer liksom ikke lengre.

Synes heksemesteren og lystes rike bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...