Gå til innhold

Sove i egen seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 1,5 åring som har slutt ekstremt med søvn. Han har derfor sovet mye i vår seng og blitt flyttet over til oss når han våknet i egen seng. Pga han må blir større og sover urolig er dette nå lite gunstig da jeg ikke får sove pga uro. Egen seng på vårt rom har han hatt til nå, men nå vil jeg gjerne flytte han på eget rom.

Har gått fint i 2 døgn men ikke nå lenger. Han gråter og gråter og er illsint. Sparker med bena og slår etter meg når jeg vil stryke på han. Har vært inne hos han må 1 time og sunget og nynner, og han har holdt det gående i ett. Har nå byttet med mannen og han er fortsatt like ille. Vi har begge vondt langt inni hjertet og har bare lyst til å flytte ham, men er det slik vi må imellom? Hvordan gjør dere andre? Han er en viljesterk og sta gutt, virker ikke redd bare sint. Han har ikke vært alene der inne.

Tips noen?

Anonymous poster hash: cb644...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er han nå?

Tror jeg bare ville satt meg ned på gulvet ved sengen hans og ventet til han roet seg. Du/dere er der jo og passer på han, men er han hysterisk så må han nesten roe seg selv ned:)

Anonymous poster hash: 7983a...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...