Gå til innhold

undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

ser at mange bruker ganske mye på undertøy.. ofte flere tusen.. Jeg trodde det var veldig dyrt i brudesalongen, men jeg fikk strømper, bh og truse for 900..

Hvor mye betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1390 for torsolette, strømper og truse hos Christiane i Oslo.

Skrevet

Jeg er veldig førnøyd med pengebruken min på dette området: Korsett 200,- og truse 80,- (Kappal) Skal ikke ha strømper, så da ble det tilsammen 280,- !!! :-)

Skrevet

1400,- for korsett og 2 par strømper.

Skrevet

Fikk det for kr. 1000 + strømper kr. 100 tror jeg? Husker ikke helt. Kjøpte det på den fine undertøysalongen i Strømmen Storsenter

Skrevet

1100 omtrent for truse, bh og stay up-strømper.

Gjest Poirot
Skrevet

Har kjøpt bh til 500 (hadde ikke stroppeløs bh).

Strømper her jeg ikke kjøpt enda.

Truse fikk jeg til jul av bestemor og fant den ubrukt her om dagen, fin og hvit med blonder i fint merke. Også har jeg en sånn hold-inn-greie fra før som jeg har tenkt til å bruke (skikkelgi stygg, men funker som faen).

Mao 600 kanskej, når jeg har handlet strømper.

Hofteholder, strømpebånd osv gidder jeg ikke ha.

Skrevet

Hvis jeg trenger torsolette/korsett når det nærmer seg - kommer an på hvor flink jeg er med trening og kosthold fremover... :oops: - så regner jeg med at det koster litt for noe som er ordentlig. Hvis jeg bare skal ha truse og bh så bruker jeg nok ikke mer enn 800 tenker jeg. Er ikke så eksklusiv i undertøyet til vanlig heller...

Lurer forresten på om jeg skal overraske mannen på bryllupsnatten med noe slikt... :ler:

Eller dette... :hoho:

(Han forventer vel romantisk, hvitt undertøy... Jeg er sikker på at både jeg og min mann ville le oss i hjel...)

Skrevet

Mitt var dyrt, tror det ble 1900,- for korsett (eller hva det heter), truse og 2 par strømper.

Det var ikke noe annet jeg prøvde som passa. Prøvde litt billigere steder først, men det funka ikke.

Skrevet

jeg lurte også på om jeg skulle kjøpe 2 par strømper.. for de jeg skal ha til kjolen er beige, mens bh og truse er hvitt.. Litt greit at alt er samme farge til bryllupsnatten.. hehe

Jeg kunne sikkert fått like fin truse mye billigere andre steder, men jeg tok bare alt i salongen jeg

Skrevet
jeg lurte også på om jeg skulle kjøpe 2 par strømper.. for de jeg skal ha til kjolen er beige, mens bh og truse er hvitt.. Litt greit at alt er samme farge til bryllupsnatten.. hehe

Jeg kunne sikkert fått like fin truse mye billigere andre steder, men jeg tok bare alt i salongen jeg

Jeg har to par strømper i tilfelle en rakner (noe som garantert ville skjedd hvis jeg bare hadde et par).

Skrevet

Jeg kjøpte en BH til 150,-. Måtte ha en litt spesiell BH (gjennomsiktig bak) og kunne derfor ikke velge og vrake. Truse til 100,- 250,- tilsammen er slett ikke så værst! :-)

Skrevet

Jeg kjøpte en hudfarget body. Og så måtte jeg ha ilegg for å fylle den ut litt. Til sammen betalte jeg kr 1000.

Skrevet

900 for torsolette, truse og 2 par strømper.

Skrevet

Oh shit, jeg ikke tenkt på å kjøpe to par strømper i tilfelle den ene rakner :o

Skrevet

Mitt var veldig dyrt, men så kjøpte jeg også f.eks en BH ekstra i samme serien og et par ekstra stay up strømper. Totalt: 3600,-............ Kjøpte mitt på det lille under på Paleet i Oslo. I tillegg kjøpte jeg et lekkert undertøysett til å ha med på bryllupsreisen, det kostet 1600,-.... Så tilsammen har jeg brukt lovlig mye penger på undertøy!! Men duverden så lekkert!!!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg kjøpte et flott korsett i utlandet, men etter som spilene syntes under kjolen ble det vraket. Så da min kjære var på tur til USA kjøpte han et lekkert undertøyssett på Victoria's Secrets som jeg ikke aner prisen på. I tillegg har jeg kjøpt rimelige strømper til under hundrelappen.

Har brukt noen tusen på sexy undertøy til hver dag i bryllupsreisen - gjett om min kjære kommer til å bli overrasket :sjarmor:.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg handlet ganske enkelt undertøy som kostet rundt 450 for stroppeløs bh, truse og hofteholder. I tillegg to par strømper til 150 kr.

Skrevet
Har brukt noen tusen på sexy undertøy til hver dag i bryllupsreisen - gjett om min kjære kommer til å bli overrasket :sjarmor:.

God idé! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...