AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Hvor mye fjas og tull tolerere du ved kveldsstell. Syns du det er greit at barnet gjemmer seg på vei inn til badet? At det "somler" med avkledning/påkledning, at det danser og hopper litt rundt? Jeg irriterte meg over dette før, men har i det siste latt være å irritere meg. Det tar ikke mange minuttene lenger enn uten tull og hva skade gjør det? Barn er barn Anonymous poster hash: 22617...21f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Bedre med tull og fjas på kvelden enn på morgenen, da skal vi jo tross alt rekke noe. Jeg pleier å si til meg selv at nå skal j ikke mase/bli irritert/sur, før det har gått eks 15 min. Oppfordrer og minner på at vi driver med kveldsstell når ting stopper opp. Vier all min oppmerksomhet til dem slik at de slipper å kjempe om min oppmerksomhet (tidligere kunne j eks brette klær, legge frem klær til neste dag o.l). Somoftest er vi da ferdige når det kvarteret er over, og vi har hatt en mye koseligere slutt på dagen. Forsøker denne fremgangsmåten på morgenen også, men kjenner at jeg sliter litt mer da...Anonymous poster hash: 812bf...b3f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Bedre med tull og fjas på kvelden enn på morgenen, da skal vi jo tross alt rekke noe. Jeg pleier å si til meg selv at nå skal j ikke mase/bli irritert/sur, før det har gått eks 15 min. Oppfordrer og minner på at vi driver med kveldsstell når ting stopper opp. Vier all min oppmerksomhet til dem slik at de slipper å kjempe om min oppmerksomhet (tidligere kunne j eks brette klær, legge frem klær til neste dag o.l). Somoftest er vi da ferdige når det kvarteret er over, og vi har hatt en mye koseligere slutt på dagen. Forsøker denne fremgangsmåten på morgenen også, men kjenner at jeg sliter litt mer da...Anonymous poster hash: 812bf...b3f Det var et fint tips! Anonymous poster hash: 22617...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå