Gå til innhold

Tips til treningsvideoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til andre treningsvideoer enn 30 days shred? Som er noenlunde i samme stil/varighet?

Trenger noe å variere shreden med. Er så hoven og mørbanket i lårene at jeg tror jeg må prøve noen andre øvelser i morgen.. Som en avveksling.

Anbefalinger?

Anonymous poster hash: 82ec5...555

Anonymous poster hash: 26c10...2f6

Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nytt
Skrevet

Ta en hviledag. Kroppen trenger å restituere seg.

Ellers er det mange andre kjekke videoer på bl.a youtube.

Jeg holder på med body revolution fra Jillian

Skrevet

Ta en hviledag. Kroppen trenger å restituere seg.

Ellers er det mange andre kjekke videoer på bl.a youtube.

Jeg holder på med body revolution fra Jillian

Ja, kansje det er lurt med en hviledag.. Får heller trille en god tur med babyen😊

Hvordan er body revolution da?

Gjest Lite nytt
Skrevet (endret)

Ja, kansje det er lurt med en hviledag.. Får heller trille en god tur med babyen

Hvordan er body revolution da?

Gjør det! Gåturer er også gull verdt :)

Mange, om ikke alle, øvelsene fra 30 day shred, er også i body revolution. Men dette er ett program som går over flere måneder.

http://www.gaiam.com/jillian-michaels-body-revolution/05-59144.html

Ukene er som dette:

uke 1

2 dager Workout 1 og 2, 1 dag kardio (Nr 1) , 2 dager styrke, 1 dag kardi. Søndag hviledag.

Uke 2

Som uke 1

Uke 3

2 dager styke workout 3 og 4, 1 dag kardio (nr 1), 2 dager styrke, 1 dag kardio

Uke 4

som uke 3

Uke 5

2 dager styrke Workou 5 og 6, 2 dag kardio (nr2), 2 dager styrke, 1 dag kardri

osv osv

30 min daglig :)

Hver Workout gjør man totalt 4 ganger over 2 uker,

kardioen totalt 8 ganger på 4 uker

Totalt er det 3 mnd :)

PHASE 1 (måned 1)

Low-impact, results-focused moves to build core strength, stability, and endurance. Puts you on the fast track to weight loss with a metabolic makeover.

PHASE 2 (måned 2)

Greater resistance, dynamic movements, and more challenging exercises. You will continue to shed fat and shred your entire body.

PHASE 3 (måned 3)

High-energy circuits to tone muscles and shed any remaining fat. Consists of the best-of-the-best exercises to attack trouble zones.

http://thepiratebay.se/torrent/7181421/Jillian_Michaels_Body_Revolution

Endret av Lite nytt
Skrevet

Ikke helt det samme, men Blogilates på YT har mange bra videoer. Samme med Fitnessblender. Førstnevnte lager kalendre hver måned (på hjemmesiden hennes) der man følger et program bestående av videoene hennes som du finner under spillelister på youtube-kontoen hennes. Har gjort halve oktober og holder på med november nå, og jeg ser allerede store resultater!

Anonymous poster hash: 79794...fe0
Skrevet

Anonymous poster hash: d5f5c...e84
Skrevet

Jeg liker Jillian godt, men har gått over til BeachBody, og da har jeg tatt Insanity og Focus T25. Sistnevnte er litt i samme stilen, der du bygger deg opp med tre nivåer over tre måneder. Starter med mest cardio, så blir det mer styrke og på den siste er det nesten bare styrke pluss en crazy cardioøkt. Bruker den mye nå, noen måneder etter jeg fullførte hele, bare for å ha litt variasjon mens jeg nå trener P90X3 ca fire ganger i uka. (Så da blir det T25 de andre dagene). Alle disse øktene varer en halvtime hver.

Insanity er bare galskap, egentlig! :P

Av Jillian-videoer finnes jo også Ripped in 30 i samme stil, evt de timeslange "No more trouble zones" og "burn fat, boost metabolism". også Body revolustion, da, som er veldig omfattende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...