Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Politi en gang i uka Synes det er litt morsomt, da. Har vært på den øya noen ganger i min ungdom, hadde et par venner som bodde der. Og det er altså slik at politiet er der en gang i uka. Resten av uka fyllekjøres det, smugles, solgt øl i butikkene etter at ølsalget stenger, osv. Anarkiet lenge leve...?
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Politi en gang i uka Synes det er litt morsomt, da. Har vært på den øya noen ganger i min ungdom, hadde et par venner som bodde der. Og det er altså slik at politiet er der en gang i uka. Resten av uka fyllekjøres det, smugles, solgt øl i butikkene etter at ølsalget stenger, osv. Anarkiet lenge leve...? Var på en slik øy en gang. Festen var lystig og den var lang, og i 3-tiden etter en 7-8 timer med fyll, bestemte folk å dra. Ble litt overrasket da jeg hørte en bil ble startet. Men på den øya var det sikrere å kjøre med fyllekjørerne enn å velge å gå. Du er litt mykere når du går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå