Gå til innhold

Møte med NAV og behandler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og behandleren min vil være med på møtet. Hun nevnte dette på vårt forrige møte om vi skulle ta et møte med NAV. Jeg kjenner at jeg er litt skeptisk til dette pga hva som vil bli sagt på møtet. Jeg aner jo ikke hva de vil si, men jeg har allerede vært igjennom 2 kurs via NAV og det funket ikke. Jeg klarte ikke å fullføre de pga angsten og depresjonen. Dette var før jeg begynte på

behandling - igjen.

Så mitt spørsmål er: hva skjer på et møte hvor både NAV og behandler er med?

Endret av Kittykat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere lager planer for veien videre.

Anonymous poster hash: edf6d...bfc

Skrevet

Hvorfor er du skeptisk? Er du redd for at de skal si at du er arbeidsdyktig?

Anonymous poster hash: 7ab7b...6c3

• Liker 1
Skrevet

Prøv og puste med magen. Jeg har selv stått i dine sko og til AB over: Ja, jeg var redd for at de skulle presse meg gjennom jobb igjen, knekke sammen igjen, og bli verre. Angsten og depresjonen fyrer opp sånne møter, dessverre, og gjør dem om til kriser. Det er fullstendig normalt. Greia kan være.. det kan være lurt å legge en plan for veien videre og det kan være det som dere skal gjøre på møte. :)

Anonymous poster hash: 6c3d9...c49
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du skeptisk? Er du redd for at de skal si at du er arbeidsdyktig?

Anonymous poster hash: 7ab7b...6c3

Nei, jeg er ikke bekymret for det. Jeg går på aap for øyeblikket. Jeg vil også finne en løsning på dette, men jeg har aldri vært på et møte med både behandler og nav samtidig.

Skrevet

Du bør være glad for at behandleren blir med på møtet. Min erfaring er at alt går bedre når behandleren er med på møtene til nav. Behandleren er den som kjenner deg best, og kan forklare til saksbehandleren hva du trenger. Saksbehandleren kan overkjøre deg, men de overkjører ikke like lett en behandler. Hvis det blir problemer er det også fint å ha behandleren der som vitne.

Anonymous poster hash: 7e4b5...2f0
  • Liker 1
Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Behandler er der for å støtte deg :) Lykke til på møtet!

• Liker 1
Skrevet

Det du bør være glad for, er om NAV godkjenner at behandleren skal være med. Da jeg prøvde på dette en gang for noen år siden var NAV heller skeptisk til det.

Anonymous poster hash: a8a4c...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...