AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Fikk lapp i postkassa fra Aktiv barnehjelp der de skriver at de tar imot klær, leker, sekker o.s.v. Har noen gitt de klær/ting? Er dette en seriøs organisasjon? Har sett på nettsiden deres og facebook, og det virker jo greit. Anonymous poster hash: 3184d...377
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Ingen som vet noe om disse eller som har hatt noe med de å gjøre? Anonymous poster hash: 3184d...377
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Vi har fått noen lapper fra dem. Prøvde å legge en del ting ut en gang, men da var barnet til den som skulle hente det blitt lagt inn på sykehuset visstnok, så ingen kom for å hente det. Virker som at det er for få folk i den organisasjonen til at jeg personlig bruker den igjen.
smygende_lodde Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Jeg fikk lapp av dem en gang og det stod at man skulle legge ut klærne på x tidspunkt og at de kom og hentet det uansett vær. Måtte klistre lappen jeg hadde fått på sekkene. Gjorde alt dette, men ingen kom og hentet klærne så jeg sendte melding til dem igjennom nettsiden dems for å spør om det hadde blitt utsatt men fikk aldri noen svar.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Takk for svar. Finner heller en annen organisasjon å gi til. Anonymous poster hash: 3184d...377 1
Gjest mainbitch Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg har også opplevd at ingen kom og hentet sekkene med klær Vi satte for sikkerhets skyld ut de samme sekkene med klær til en annen lignende organisasjon. Fikk seinere vite at denne samme organisasjonen hadde mottatt for mye klær så de hadde tatt en rask løsning og dumpa klærne i et turområde i nærheten. Vet ikke helt hva som var verst, jeg
Superblomst Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Vi opplevde også at de ikke hentet sekken med klær. Ringte nummeret på lappen, og dagen etter hentet de sekken. Virker som at det er noen utrolig distre innsamlere som kjører rundt i år, for har ikke hatt dette problemet tidligere.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Skulle prøve dette for første gang. Bar ut sekkene litt over sju i dag. Da jeg kom hjem fra jobb i kveld hadde de ikke hentet dem... Frytelig slitsomt når de legger lapp i postkassa med spesifikk dato og tidspunkt, men ikke gjør det de sier de skal gjøre. Nå må jeg bruke tid på å bære dem ned i kjelleren igjen og finne en annen løsning..Anonymous poster hash: 9bb0b...97f
eva_l Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Hei, Aktiv Barnehjelp er en seriøs organisasjon. Hjelper barn fra Polen, Ukraina og Rusland. De er 100% frivillig organisasjon. De har ikke ansatte derfor noen ganger er vanskelig for dem til å hente alle sekkene. Du kan ringe 930 41 856 og de kommer og henter sekkene :-) Jeg er veldig glad og jeg liker Aktiv Barnehjelp. Du kan se hva gjør de på fb eller www.aktivbarnehjelp.no Vi ofte kritiserer andre som prøver til å gjøre noe bra men vi gjør ikke noe selv :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå