Trine__ Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Var hos fysio idag med mini på snart 4 mnd, og fikk anbefalt å kjøpe en god lekematte. (I tillegg til den vi har som er i vanlig bomull) Har sett på puslespillmatter men det er jo en jungel av dem. Noen anbefalinger/erfaringer? :-)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Vi har vært veldig fornøyde med den vi kjøpte på Nille. Hadde to stk så den ble større, og den brukes fortsatt nå når hun er 3,5. Den var vel ikke så dyr heller, 9 "brikker" og kant rundt for 199 kr tror jeg det var. Anonymous poster hash: 8f497...dfe
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Har også hatt den fra Nille, godt fornøyd med den. Til nestemann lurer jeg på å kjøpe en matte ala dette: http://babycare.no/barneutstyr/lek-moro/lekematter/treningsmatte-4me-180x100x2-cm-bla.html Anonymous poster hash: 178ec...f4b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Har også hatt den fra Nille, godt fornøyd med den. Til nestemann lurer jeg på å kjøpe en matte ala dette: http://babycare.no/barneutstyr/lek-moro/lekematter/treningsmatte-4me-180x100x2-cm-bla.html Anonymous poster hash: 178ec...f4b Jeg har treningsmatte også, men den ble for smal ganske fort syns jeg. Anonymous poster hash: 8f497...dfe
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg ville heller valgt å kjøpe en treningsmatte istedenfor. Enklere når alt er i ett stykke mtp opprydding, også kan man bruke den fra nyfødtalder og helt til ungen slutter å synes at det er gøy å stupe kråke (når jeg tenker meg og funker jo puslespillmatter til å stupe kråke også...) Anyway, matta vi har er stor og myk og god, sånn som de mattene på helsestasjonen. Må bare skyte inn at den matta som er linket til ovenfor her fra babyverden er ikke å anbefale, den er av sånn sitteunderlagkvalitet... Uansett, når man skal kjøpe babymatte er det viktig å velge en matte som ikke har ftalater i seg. Anonymous poster hash: ead8d...d4a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Jeg kjøpte vanlig treningsmatte på sportsbutikk. En tykk og god en. Den ble brukt som lekematte i mange år, før den nå er min treningsmatte. Den har også vært med på overnatting borte, som liggeunderlag. Anonymous poster hash: 3d7df...61d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Er det giftige stoffer i xxl sine? Niks, ikke den jeg linka til ovenfor, i alle fall! Anonymous poster hash: ead8d...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå