AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Hei Jeg har begynt på et joggeprogram, der man til slutt skal kunne jogge så og så langt i strekk. Det er lagt opp til 3 økter i uka. Hvis jeg føler meg pigg en uke, kan jeg ta feks 3 økter fra en uke + en økt fra neste uke og fortsatt ha samme progresjon? (Og på den måten korte inn tiden på programmen). Anonymous poster hash: 77c83...683
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Er det en app? Hva bruker du? Anonymous poster hash: 818c9...b26
Behappy Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg bruker også en slik. Jeg jogger ofte flere ganger enn 3 i uken. Jeg har bare gått videre i programmet. Da kommer man vel bare fortere i mål...
Gjest Offensive Pie Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Dette høres ut som C25K, stemmer det? Litt av poenget med antall økter, i tillegg til restitusjon, er at man ikke skal gå lei av treningen. Selv om det vil gå raskere i en periode, er det lett å hoppe av trening om det blir for intenst. Langsiktig kan det derfor lønne seg å ta det rolig, selv om progresjonen ikke blir like rask som den ellers kunne ha vært.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Dette høres ut som C25K, stemmer det? Litt av poenget med antall økter, i tillegg til restitusjon, er at man ikke skal gå lei av treningen. Selv om det vil gå raskere i en periode, er det lett å hoppe av trening om det blir for intenst. Langsiktig kan det derfor lønne seg å ta det rolig, selv om progresjonen ikke blir like rask som den ellers kunne ha vært. Stemmer. Okey... Da får jeg heller se det litt an.Anonymous poster hash: 77c83...683
Gjest Coolaid Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Har du hørt om å skynde deg langsomt?. Vær smart og følg opplegget - det er en grunn for akkurat at det er laget slik det er om det er et seriøst program.
Gjest Runforit Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Veldig farlig å starte ut for hardt og for mye. Å bli en jogger tar tid. Kroppen trenger tid til å tilpasse seg belastningen. Starter du for hardt er det store sjanser for at du får belastningsskader som akilles hæl, Runners Knee, beinhinnebetennelse etc. Da skal jeg love deg at progresjonen vil stoppe opp da slike skader kan ta flere måneder å heles, noen kan aldri løpe igjen. Så følg programmet. Etterhvert blir du en jogger og da kan du øke både med fart, distanse og antall løpeøkter i uka. 1
Gjest bustyvel Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Følg programmet. Øke og leke kan du gjøre når du har et grunnlag!
Radon Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Veldig farlig å starte ut for hardt og for mye. Å bli en jogger tar tid. Kroppen trenger tid til å tilpasse seg belastningen. Starter du for hardt er det store sjanser for at du får belastningsskader som akilles hæl, Runners Knee, beinhinnebetennelse etc. Da skal jeg love deg at progresjonen vil stoppe opp da slike skader kan ta flere måneder å heles, noen kan aldri løpe igjen. Så følg programmet. Etterhvert blir du en jogger og da kan du øke både med fart, distanse og antall løpeøkter i uka. Signerer denne, hilsen ei med både runners knee og beinhinnebetennelse!
Somethingtodo Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 Fungerer dette programmet om man følger det? Kan man få så rask fremgang? 1
Behappy Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Det fungerer helt supert :-) jeg er i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå