Gå til innhold

Hvem vil du skal vinne farmen?

101 stemmer

1. 1. Hvem vil du skal vinne farmen?

• Alina Vassnes
      5
    • Olav Harald Ulstein
      8
    • Hilde Ostad
      1
    • Magnhild Vik
      12
    • Ørjan Hult
      1
    • Stine Sørum
      0
    • Finn Olav Odde
      72
    • Charlotte Thøgersen
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Finn så klart. :) Eneste verdige vinneren.

• Liker 4
Skrevet

Magnhild. Arbeidsom, med god rettferdighetssans, lager ikke mye krøll.

Anonymous poster hash: e9a6a...6b8

• Liker 2
Skrevet

Finn, ingen tvil!

Anonymous poster hash: 789c3...c97
  • Liker 1
Skrevet

Klart Finn, en arbeidsom fyr selv om han har blitt hetsa av Olav ,Frank og flere. Trodde Magnhild var ok, men nei hun var ynkeleg , men flink å jobbe. Olav blir mer og mer uspiseleg, men det er da også FRP

• Liker 1
Skrevet

Finn er utvilsomt den mest verdige vinneren, og kommer mest sannsynlig til å vinne om han kommer til finaleuken.

Men jeg stemte Alina, fordi jeg syns det er bedre at en i etableringsfasen vinner, og ikke en godt voksen som allerede tjener godt. Sånn tenker jeg, iallefall. Men realistisk sett har selvfølgelig ikke Alina sjans. Er bombesikker på at enten Finn Olav, Olav Harald eller Magnhild vinner.

Skrevet

Syns dere at når en ny person må ut at jeg fjerner det navnet fra listen eller skal vi ha det liggendes til sesongen er over? Uff visst finn ryker ut så mister jeg all lyst til å følge med videre...

Skrevet

32 stemmer, gud visst finn ryker ut nå på søndag så er jeg ferdig med farmen for denne sesongen...

• Liker 2
Skrevet

Magnhild. Arbeidsom, med god rettferdighetssans, lager ikke mye krøll.

Anonymous poster hash: e9a6a...6b8

God rettferdighetssans?? Hvor var den da hun valgte å overse at Olav og Ørjan spiste opp hele sjokoladekaka de vant på markedet i stedet for å dele med de andre?

Heier for øvrig på Finn :-) !

Anonymous poster hash: 9b603...57c

Skrevet

God rettferdighetssans?? Hvor var den da hun valgte å overse at Olav og Ørjan spiste opp hele sjokoladekaka de vant på markedet i stedet for å dele med de andre?

Heier for øvrig på Finn :-) !

Hun hadde ikke noe valg, han var storbonde og bestemte, var ingenting hun kunne gjøre

• Liker 1
Skrevet

Hun hadde ikke noe valg, han var storbonde og bestemte, var ingenting hun kunne gjøre

Man har alltid et valg

Skrevet

Man har alltid et valg

Please enlighten me, hva kunne hun ha gjort?

• Liker 1
Skrevet

Syns dere at når en ny person må ut at jeg fjerner det navnet fra listen eller skal vi ha det liggendes til sesongen er over? Uff visst finn ryker ut så mister jeg all lyst til å følge med videre...

Synes du bare skal la den stå sånn, jeg. Eventuelt stryke over navn etterhvert som folk ryker ut. :)

(Har allerede stemt på Finn, forresten.)

Anonymous poster hash: 789c3...c97

Skrevet

Visst finn taper og han stumbla inn her og så hvor mange stemmer han har hadde han nok blitt nervøs og litt trist når han ser hvor mange som ser han vil vinne. Jeg ser for meg enten ørjan og olav i finalen eller finn og olav i finalen

Skrevet

Please enlighten me, hva kunne hun ha gjort?

Hun kunne ha latt være å spise en del av den halve kaka på markedet. Hun kunne ha fortalt det til de andre. Selvom hun ikke var med og spiste andre halvdel av kaka så var hun fortsatt med på det ved å la være å fortelle det til de andre.

Og hvis hun hadde hatt så god rettferdighetssans så hadde det vel vært naturlig og kanskje hatt et snev av dårlig samvittighet etter å ha stått og hørt på Ørjan juge alle de andre rett opp i ansiktet. Fikk ikke noe særlig inntrykk av at hun hadde det heller.

Skrevet

Hun kunne ha latt være å spise en del av den halve kaka på markedet. Hun kunne ha fortalt det til de andre. Selvom hun ikke var med og spiste andre halvdel av kaka så var hun fortsatt med på det ved å la være å fortelle det til de andre.

Og hvis hun hadde hatt så god rettferdighetssans så hadde det vel vært naturlig og kanskje hatt et snev av dårlig samvittighet etter å ha stått og hørt på Ørjan juge alle de andre rett opp i ansiktet. Fikk ikke noe særlig inntrykk av at hun hadde det heller.

De har vært der i flere uker, har du noen anelse om hvor deilig et stykke kake er da?

Skrevet

Takk og pris for at det ikke er folket som bestemmer hvem som vinner Farmen!

Heia Olav!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...