Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barberhøvler er så sykt dyrt! Hvor kjøper du dine? Noen billige gode alternativer? Noen nettsider?

Anonymous poster hash: f864b...2c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner Lidl, kjøpte der.

Anonymous poster hash: fa7d1...5d9
  • Liker 1
Skrevet

Shai (som alle bloggerne reklamerer for) koster 149 kr for 4 blader altså ca 37 kr for hvert bad.

Helt vanlig Gilette Venus blader koster ca 24 kr per blad på bladeboks.no. hvis du kjøper en pakke på 24.

Ikke kjøp på aliexpress.com det er bare fake blader, men det burde jeg kanskje ha skjønt pga prisen...

Har hørt at boots apotekene har sin egen linje med barberblader som ikke skal være så dyre, men jeg har ikke prøvd dem selv...

Skrevet

Engangshøvler er ultramiljøgriseri, og "cartridge"-høvler av typen Gillette lager er ikke så mye bedre. Hva med å prøve en gammeldags "safety razor"? Koster ikke stort for verken høvel eller blader, gir en bedre barbering og produserer langt mindre søppel. Krever kanskje litt øvelse, men det kommer fort.

Her er en høvel til 25 kroner, og her er hundre blader til én krone stykk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker engangshøvler jeg får veldig lett nupper av for mange blader, men med ett blad så blir det bra :)

jeg bruker engangshøvler mere enn en gang, bare passer på å skylde de så funker de jo etterpå også, blir jo veldig lite miljøvennlig og dyrt å bare bruke en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...