AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Min tantunge fyller 7 år og hun har sagt til meg at hun ønsker seg en dukkevogn. Jeg har råd å bruke inntil 500kr på gaven, og den vognen hun ønsker seg koster 549kr på nettet mens i butikken er den dyrere. Jeg har sagt til henne at det er bedre at hun får klær enn dukkevogn, hun blir jo stor jente nå. Og da har jeg fått til svar " så kjøp klær da ". Hun har vært veldig frekk mot meg i det siste og jeg føler ikke at hun fortjener å få det hun ønsker seg av meg. Rett meg gjerne om dere mener jeg tenker feil her. Hva ville du gjort? PS: vet ikke om noen husker en tråd her inne som handlet om ei liten jente som var frekk mot tanten sin. Den het " jeg vet at barn er barn ". Det er meg som opprettet den.Anonymous poster hash: 8217b...6c9
Sen ve ben Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Vanligvis ville jeg nok ha sagt at du burde kjøpe dukkevognen. Men i ditt tilfelle ville jeg ha kjøpt klær for ca kr 300, hadde ikke gitt noe mer til den ufordragelige ungen. (Jepp, husker ditt forrige innlegg). Og neste gang hun er frekk, setter du henne på plass (samt informerer foreldrene).
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Du kjøper hva du vil. Ungen får lære seg at gaver ikke er bestillingsverk. Hvorfor ikke en bok eller ett brettspill? Anonymous poster hash: dc715...4ad
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Tusen takk til dere som svarte. Trodde jeg skulle få flere svar men...Anonymous poster hash: 8217b...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå