Gjest Marsviinet Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Noen som vet om en god parfymefri hårspray? Jeg har ikke peilig på hårprodukter. Trenger den for at frisyrer skal vare lengre. Hadde også vært fint med andre anbefalinger. Håret mitt er bølgete til litt lengre enn skuldrene. Masse små hår som står opp her og der. Jeg tåler ikke parfyme. Legger seg litt flatt på krona, så skulle gjerne hatt mer volum. Noen produkter som kan hjelpe meg?
lemon-aid Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg vet at Maria Åkerberg selger allergivennlige og økologiske hårprodukter, men har aldri prøvd sprayen.
Destruit Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Dessverre er det slik at alle typer stylingprodukter inneholder parfyme i en eller annen form. Hårsprayer på gass flaske vil du uansett mest sannsynlig reagere på pga aerosolen. Som frisør har jeg aldri kommet bort i noen stylingserie som er helt parfymefrie. Kun shampoo og balsam som man får tak i på apotek for eks. Vet du eksakt hvilke stoffer du reagerer på ? Hvis ikke så er dette veldig lurt å finne ut av. Krysser fingrene for at du finner noe du tåler ☺️ PS. Allergivennlige og økologiske produkter må ikke forveksles med hyperallergeniske produkter . De inneholder de samme stoffene som alle andre produkter , bare i mindre mengder . ✌️
Gjest Marsviinet Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Tusen takk for svar! Det setter jeg stor pris på. Jeg vet ikke helt hva det er jeg er allergisk mot, siden det finnes hårprodukter jeg bruker som jeg ikke reagerer på med parfyme i. Det er akkurat som om det er noe spesielt med hårspray. Og jeg tåler ingen vanlige parfymer. Det blir for tungt. Hvis noen her inne vet om en hårspray som ikke lukter for eksempel, så er det noe jeg kan prøve.
lemon-aid Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Fant denne etter jeg googlet den: http://www.ecolykke.no/produkt/okologisk-harpleie/styling/ma-hair-style-rough-125-ml Ingen parfyme eller ulumskheter. Er jo verdt et forsøk..
Gjest Marsviinet Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Fant denne etter jeg googlet den: http://www.ecolykke.no/produkt/okologisk-harpleie/styling/ma-hair-style-rough-125-ml Ingen parfyme eller ulumskheter. Er jo verdt et forsøk.. Du er veldig snill! Den skal jeg prøve!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Cutrin har en veldig fin parfymefri hårspray og skum som du får kjøpt hos en del frisørsalonger. Den koster litt, men den er holdbar. Har du mulighet til å dra til sverige/nordby finnes det en parfymefri variant ( Wella) til under 50 lappen på kronans apotek. Jan Thomas har akkurat lansert et nytt merke som er helt parfyemfritt som du får på apoteker i Norge. På enkelte H&M butikker har de en elnett variant, med grønn kork som er parfymefri, mulig du kan få dem til å ta inn hvis de ikke har den. ( Jeg fikk det ikke til, men er verdt et forsøk) Du kan også bestille på nett, søk på parfyemfri hårspray. Lykke til Anonymous poster hash: 462af...09d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Forresten, lurer på om det var på Vita jeg så Jan Thomas sin. Men de har også fått inn en variant på apotek 1 , tror jeg. Anonymous poster hash: 462af...09d
Gjest Marsviinet Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Oi. Takker for alle svar! Her skal det undersøkes og handles! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå