Gå til innhold

Aktivitetsnivå, kcal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

De siste månedene har jeg gått opp i vekt, nok til at det gikk fra flat mage, til en passe stor vom som henger nedenfor buksekanten.

Jeg har nettopp startet i jobb, ca 30% stilling. 0900-1300. Det er mye gåing og mye bevegelse. Pakker varer, bærer gjennom et stort lager og plasserer varene i butikk, frem og tilbake.

Fra juni til oktober var jeg nesten ikke i aktivitet pga brukket krageben og ødelagte senner i skulderen. Spiste sunt, men altfor mye da jeg opprettholdt mengden mat fra hyppig treningsperiode før sommeren. Derfor vektoppgang.

Nå er jeg "aktiv" fra 0700 til 1500 med jobb og pendling (dette er da uten de timene jeg bruker til andre ting som besøk, handling osv).

Hvor mange kcal sånn ca bør jeg ligge på de dagene på jobb? Tenker å få vekk den bilringen..

Trening er uaktuelt før klarsignal fra fysioterapauten.

Jente 25år, 175cm om det skal ha noe å si.

Anonymous poster hash: aa4d0...203

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Det beste er å regne ut hvor mye du har spist mens du har gått opp og så trekke fra ca 500 kcal. Men hvor mye veier du nå?

Skrevet

det å jobbe i butikk brenner veldig lite kalorier, det er å anse som lavt aktivitetsnivå.

Anonymous poster hash: fb7d9...58d
Skrevet

det å jobbe i butikk brenner veldig lite kalorier, det er å anse som lavt aktivitetsnivå.

Anonymous poster hash: fb7d9...58d

Jeg jobber på et svært lager for butikk.

Anonymous poster hash: aa4d0...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...