AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Hadde Ikm i går og tok en test som ble tydelig positiv, tok en ny idag på morgenurin bare for å være helt sikker, men denne testen var mye svakere positiv enn den jeg tok i går.. Kan det være kjemisk?Anonymous poster hash: 3c26f...905
curiousity Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Strek er strek - styrken på streken skal ikke ha noe å si. Gratulerer!
miore Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Hvis man tar flere til samme tid hver dag, og de blir gradvis svakere og svakere før streken til slutt blir borte, er det nok fare for kjemisk. Anbefaler en ny test på morgenen om et par dager, som du kan sammenlikne med den du tok i dag morges. hCG skal omtrentlig dobles på to døgn, så da bør du kunne se om du fremdeles er gravid eller ikke. Det kan være forskjell på hvor "sterke" tester av selv samme merke ser ut om de er fra to ulike batcher, så jeg ville ikke trukket noen konklusjon kun basert på to tester tatt på ulikt tidspunkt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hvis det er kjemisk så kommer mensen om noen få dager. Test igjen, men strek skal nå være strek:) så du er nok gravid!Anonymous poster hash: acbf3...20d
Athene Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Man kan ikke tolke streken på en test. Det kan være store forskjeller i sensitiviteten på tester, selv de som kommer fra samme pakke. Urinen kan være mer/mindre utvannet. Testen kan ha vært lengre/kortere i urinen. Ved kjemisk ser man skjelden en tydelig strek, kun en svak strek som bare er synlig en dag.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Takk for svar! Tenker jeg tar en ny test på fredag Anonymous poster hash: 3c26f...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå