AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #21 Skrevet 22. november 2014 Ops, her får katten våtfor ca to ganger per dag og tørrfor er tilgjengelig hele tiden. Den spiser aldri opp og er syltynn.Anonymous poster hash: 4da75...a9c
Minya Skrevet 22. november 2014 #22 Skrevet 22. november 2014 Ops, her får katten våtfor ca to ganger per dag og tørrfor er tilgjengelig hele tiden. Den spiser aldri opp og er syltynn.Anonymous poster hash: 4da75...a9c Syltynn som i normal vekt for størrelsen sin, eller syltynn som i undervektig? For er katten undervektig kan det indikere alt fra orm til nyreproblemer og det må sjekkes opp hos veterinær. Du kan også bytte til en fórtype som inneholder mer fett slik at katten legger mer på seg. Beklager om jeg hopper til konklusjoner, men leser jeg syltynn katt blir jeg bekymret. 1
Tosla Skrevet 22. november 2014 #23 Skrevet 22. november 2014 Jeg har en rasekatt på nesten 10 kg(ikke fet). Han får stort sett kun tørrfor da vi lærte på den harde måten at han blir løs i magen av våtforet. Han drikker alt for lite vann hvis det ikke har smak, så jeg tilsetter ett par biter tørrfor i vannet.
Gjest Nosoul Skrevet 23. november 2014 #24 Skrevet 23. november 2014 Min katt spiser kun tørrfor, han liker faktisk ikke våtfor. Men når sant skal sies, så får han både fisk og kjøtt med jevne mellomrom. Dette spiser han kun rått. Nekter å spise kokt/stekt Har rådført meg med veterinær ang dette med å fore rått, og jeg fikk tommel opp. Har veterinærsjekk på han 1-2 ganger i året, og aldri hatt hverken tannstein eller andre plager.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #25 Skrevet 25. november 2014 Kun tørt her. Kjenner flere som har katt som sliter veldig med råtne tenner etter x antall år med våtfor. Pusene mine har hvite tenner selv om den ene er 10 år, og ingen av dem sliter med tannstein. Anonymous poster hash: 4d099...4c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå