Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som har dette?? Jeg har ikke hørt om det engang, så nå lurer jeg fælt på hva slags farge det egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 jeg ser da for meg slik farge jeg hadde når jeg var fjortiss og hadde forsøkt å farge mitt da lysblonde hår mørkerødt.... hadde lyserosa hår i mer eller mindre ett år!! ganske jordbærblondt det vil jeg tro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg mener at det er rosaaktig... Har sett noen gamle damer med det, og det er ikke mye pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Heter det det på norsk, eller er det direkte oversatt fra engelsk "strawberry blonde"? Uansett, det er ikke rosa hår som enkelte her sier. men en gyllen, honningfarget blondtone, som passer fint for den som kler varme toner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Det kan godt være som du sier Ethereal. Det er en bok jeg leser skjønner dere, hvor det er mange jordbærblonde damer som blir drept.. , så det kan jo være oversettelsen som er litt feil? Uansett forestiller jeg meg også et sånt platinablondt hår med rosaskjær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 22. juli 2004 #6 Del Skrevet 22. juli 2004 Høres ut som en dårlig oversettelse. Gyllenblondt hadde kanskje vært bedre. Har morderen noe spesielt imot disse damene med jordbærblondt hår, siden det er så mange av dem som blir drept - i så fall kanskje de faktisk er platinablonde med rosaskjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 22. juli 2004 #7 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er da mye riktigere å beskrive fargen strawberryblonde som rosatonet enn gyllen honning! Se selv, gå til google og søk på strawberryblonde og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 22. juli 2004 #8 Del Skrevet 22. juli 2004 Og hvor havner betegnelsen "rødblond" oppe i dette kaoset av betegnelser!? Grunnet jordbærets farve ville jeg asossisere disse med hverandre. Men jeg er kanskje helt på vidda!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 23. juli 2004 #9 Del Skrevet 23. juli 2004 http://andircoz.com/anime/strawberryblonde.jpg Dette bildet fant jeg når jeg søkte på "strawberryblonde"... Det er jo ganske rosaaktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #10 Del Skrevet 23. juli 2004 Jordbærblondt? Send en mail til forleggeren og spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #11 Del Skrevet 26. juli 2004 http://andircoz.com/anime/strawberryblonde.jpg Dette bildet fant jeg når jeg søkte på "strawberryblonde"... Det er jo ganske rosaaktig! Det var ikke ye rosa. Heller mot oransje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. juli 2004 #12 Del Skrevet 26. juli 2004 .. så Bette Midler i en film i går.. hun defineres vel som jordbærblond.. (som vel er en hyggelig omskriving av blek rødhåret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 26. juli 2004 #13 Del Skrevet 26. juli 2004 Fant et fargekart på nettet men det gikk ikke an å linke til siden. Så siden jeg kjeder meg henta jeg ned bilder og la det i fotoalbumen: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå