Kipa Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 På fredag skal vi med danskebåten med Lukas 6 mnd..og så kom jeg plutselig på at vi har jo aldri vært på båt med baby før..Man kan vel ta med vogna håper jeg?? Han trenger jo å få ligge litt godt å sove den 7 timers lange turen.. Noen med erfaringer? Vi har tatt fly da han var 3 mnd, det gikk bra, men var jo bare 1 x2 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg tror ikke det er noen problem å ta med vogn, men om dere har bestilt lugar kan dere få problem med å få den inn på lugaren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2004 vi skal bare være der på dagen, begge veier. Så vi dropper lugar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har reist på danskebåt mange ganger med vogn, det har aldri vært noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2004 flotters!! Men er det ikke trangt å få den ut av bilen da.. :klø: Det bruker jo å være så jævlig trangt der nede..Bør jeg kanskje gå på med vogna og la mannen kjøre inn og så møtes bare... hmm, mye man skal lure på gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Bør jeg kanskje gå på med vogna og la mannen kjøre inn og så møtes bare... Det vil jeg tro er det enkleste, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 22. juli 2004 #7 Del Skrevet 22. juli 2004 Vi var på tur med Danskebåten i sommer - jeg gikk ombord med vogn og barn, mens mn mann kjørte. Det fungerte helt utmerket - bare ta med mobilen begge to, så dere finner hverandre i kaoset ved avgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 22. juli 2004 må jeg gå på der alle som ikke kjører bil går på, Og stå som sild i tønne i kø der med vogna....?? nesten så jeg vurderer babybjørn og mykt teppe så får han sove i seter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå