Gå til innhold

Si hei, jenter! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, det skjedde noe som fikk meg til å tenke litt idag... Jeg var ute og danset med noen venner, og på et tidspunkt gikk det en mann forbi som jeg, i svak belysning, trodde var en jeg kjente, så jeg ropte hei og smilte. Fikk et smil tilbake i forbifarten, og da forstod jeg det ikke var han jeg trodde...

Uansett, senere på kvelden skulle jeg ut for en røykepause, og tok på meg jakken. Da gikk han forbi, og slo av en prat, lurte på om jeg skulle hjem, og vi pratet som om isen allerede var brutt. Og den var jo det - ved et uhell!

Så jeg innså - det skjedde jo ikke noe farlig ved å si hei, og det ble jo bare et positivt resultat. Det verste som kan skje, er jo at man blir ignorert når man sier hei, eller at smilet ikke blir gjengjeldt.

Tør litt mer, det blir bedre :) Og ha det gøy :)

Anonymous poster hash: 2172f...d04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo alltid menn som tørr, sier heler kvinner må tørre litt mer

Anonymous poster hash: f48f1...64b
Skrevet

Er jo alltid menn som tørr, sier heler kvinner må tørre litt mer

Anonymous poster hash: f48f1...64b

Ja, det er jo nettopp det ts skriver

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte på en hyggelig mann når jeg skulle ta bussen hjem fra byen for noen dager siden.
Tenkte først at jeg "skulle la være", men så fant jeg ut at det var jo ikke noe verre enn å si hei å smile litt. Det endte i alle fall at vi satt å snakket sammen hele bussturen hjem, veldig koselig fyr :)

Det skal ikke så mye til, det gjelder og bare tørre litt.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Ser at du ved et uhell oppdaget det jeg har prøvd å fortelle her.

Verre er det ikke.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...