Gjest auroravictoria Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg har så ulike oppfatninger av dette. Noen av mine venninner kjenner ingenting når el er i gang, mens jeg kjenner omtrent at egget slipper. Mine symptomer som gjør at jeg kjenner el: -Svært økt sexlyst f.o.m 2-3 dager før el og under el -El slim ca 2 dager før som varer i ca 2 døgn -El slim tørker ut PÅ el-dagen - det er dette som gjør at jeg vet dagen jeg har el - Stikker i eggstokkene, luft i magen, ubehag generelt nederst i magen. - Dagen etter - ømme pupper. Nå vet jeg at el akkurat har vært. Ømme pupper har jeg et par dager, før jeg går over i en periode uten noen symptomer som igjen er symptom på at tr er på vei. Da kommer den velkjente pms snikende opp til en uke før og varer i 1-3 dager. Følsom for alt, irritert over småting osv. Jeg forandrer nesten helt person og min mann kan bare se på meg så vet han hvilken dag det er Så kommer ømme pupper igjen noen dager før mens. Hvordan er det med dere andre?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Ja, jeg har el slim. Anonymous poster hash: 9940c...733
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Jeg kjenner det veldig godt. Begynner å merke noe opptil en uke før eggløsning. Økt utflod, mye press og ømhet i magen. Treg mage. Smertene øker på og er verst den dagen egget slipper. Så fort eggløsningen er i gang forsvinner alle tegn. Vært sånn i alle år så jeg vet godt når eggløsningen skjer(under prøving på førstemann fikk jeg det nokså godt bekreftet med eggløsningstester) Anonymous poster hash: 056b8...537
Molly26 Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hei, har bare et spm. Får man el-slim dager før eggløsning? Har prøvd en stund uten å lykkes, men nå ønsker jeg å finne ut mer av syklusen. Tror jeg har el-slim i dag, betyr det at EL kommer eller er det i dag?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg kjenner det på psyken. Har jeg nettopp spist middag men hater verden og alle andre tar feil? = eggløsning. Anonymous poster hash: c7cc8...bee
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Merker ingen verdens ting i løpet av måneden annet enn mensen når den er der, samt ubehag i korsryggen dagen før jeg får mensen.Anonymous poster hash: f68d9...11e
Gjest Sitrondrops Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Ja jeg merker det, får stikinger i livmor/eggstokk området.
~white lady~ Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Akkurat de samme symptomene som deg, TS. Bortsett fra at jeg har en lengre pms periode, som er slitsomt for alle i huset egentlig
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 I tilleg til el-slik og økt sexlyst osv. Er det sikreste tegnet for meg de ekstreme smertene jeg får i eggstokkene (eller altså den eggstokkene som skal slippe egget) gjør så ekstremt vondt at jrg ikke klarer å gå på det verste, og varer i 2-3 dager. Kan faktisk kjenne eggstokken gjennom magen siden den erså hoven og vond. Sex er helt umulig, hvert minste støt føles ut som om hele magen min revner og penisen er em diger kniv... Så ja Anonymous poster hash: 0d7d0...b0b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Hei, har bare et spm. Får man el-slim dager før eggløsning? Har prøvd en stund uten å lykkes, men nå ønsker jeg å finne ut mer av syklusen. Tror jeg har el-slim i dag, betyr det at EL kommer eller er det i dag? Eggløsningsslimet kommer i forkant av eggløsningen, men hvor mange dager meg el-slim man har er veldig individuelt, så vanskelig å svare på når du kan ha eggløsning i forhold til den. Men generelt kan man si at man har eggløsning på siste dag med eggløsningsslim Anonymous poster hash: 056b8...537
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Jeg har så ulike oppfatninger av dette. Noen av mine venninner kjenner ingenting når el er i gang, mens jeg kjenner omtrent at egget slipper. Mine symptomer som gjør at jeg kjenner el: -Svært økt sexlyst f.o.m 2-3 dager før el og under el -El slim ca 2 dager før som varer i ca 2 døgn -El slim tørker ut PÅ el-dagen - det er dette som gjør at jeg vet dagen jeg har el - Stikker i eggstokkene, luft i magen, ubehag generelt nederst i magen. - Dagen etter - ømme pupper. Nå vet jeg at el akkurat har vært. Ømme pupper har jeg et par dager, før jeg går over i en periode uten noen symptomer som igjen er symptom på at tr er på vei. Da kommer den velkjente pms snikende opp til en uke før og varer i 1-3 dager. Følsom for alt, irritert over småting osv. Jeg forandrer nesten helt person og min mann kan bare se på meg så vet han hvilken dag det er Så kommer ømme pupper igjen noen dager før mens. Hvordan er det med dere andre? Beklager dumt spørsmål, men må bare høre; Hvilke dager er det størst sjanse for å bli gravid? Før brystene er ømme, når de er ømme, etterpå når du ikke har symptomer, dagen for el? Har mange av de samme symptomene som deg, men sliter veldig med å bli gravid. Har en fra før, så vet det skal gå, men det tar tydeligvis tid...Anonymous poster hash: 081d8...896
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Merker ingenting til EL. Ikke smerter, ikke slim, ikke ømme bryster, ikke PMS, ikke økt sexlyst, absolutt ingenting. Anonymous poster hash: 3bbf3...884
Riskrem Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 De siste årene har EL-symptomene blitt veldig tydelige. Har megasexlyst ca en uke før EL. 1-2 dager før EL går det en slimpropp, eller hva skal jeg kalle det. En svær tjukk klump med slim sklir ut (sorry for detaljene!). Noen ganger kan jeg føle at livmortappen er hoven og det kan være ubehagelig å sitte. I tillegg kan jeg kjenne om det er høyre eller venstre eggstokk som slipper egget. Det kommer et stikk. Og så blir det utrooolig ømt i hele underlivet som varer maks et døgn. Så er det hele over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå