Gå til innhold

Julegavetips til "voksne" tantebarn? Som kan sendes med Posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 tantebarn som er fra 20-26 år. De bor på en helt annet kant av landet. Både gutter og jenter. Alle bor litt utenfor byer, så gavekort hos de store kjedene vil kanskje ikke bli brukt (?).

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe. Selv er jeg 47 og aner ikke hva den generasjonen liker. Og hva de misliker sterkt.

Jeg prøver å følge med dem på Facebook for å se hvilken stil de liker innen klær, interiør og sånt, men jeg klarer ikke å finne noe som er "skuddsikkert".

Så jenter og gutter i begynnelsen av 20-årene: Hva hadde dere ønsket dere av en "gammel tante", og som er greit å sende med Posten?

Anonymous poster hash: 51bcf...402
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på resturant eller kino? Eller hjemmestrikkede votter eller ullsokker om du kan det

Skrevet

Åh, jeg henger meg på! Har akuratt samme problem bare de ikke er mine tantebarn.

I fjor ga jeg dem touch hansker og en stor sjokoladeplate.

Året før var det treningsvannflasker.

I år har jeg ikke peiling..

Skrevet

Håndklær, sengetøy, kjøkkenhåndklær (i nøytrale farger og uten blomster!)

Gavekort fra spendon (virker i alle butikker som tar visakort)

Anonymous poster hash: 199d3...408

Skrevet

Har de bil? Klut, vaskehanske og en god bilshampoo.

Glad i mat? Eske med pesto, pasta, krydder...

Fotokalender med bilder fra barndommen sammen med deg (og evt. din familie).

Eller som noen andre sier; strikkede sokker, skjerf eller lignende.

Halskjede i stål (slikt som ser ut som kjetting - jeg fikk slik til konfirmasjonen og bruker det hver dag).

Eller penger (så kan de kjøpe det de vil, evt. spare) :gave:

Anonymous poster hash: 3d42b...ec5
Skrevet

Er de studenter? I såfall er gavekort på matbutikk super gave! De fleste i den alderen har stram økonomi, så alt som er litt praktisk er gjerne veldig velkomment.

Gavekort på kino eller lignende er også supert!

Gavekort på iTunes eller Spotify kan jo også være noe kanskje?

Anonymous poster hash: 9f2c1...c6a
Skrevet

Tar en tur innom coolstuff, finnes mange billige ting men som fortsatt er helt geniale og ingen hadde forventet å få noe slikt, er der jeg har handla julegave til familien i går :)

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var i begynnelsen av 20-årene så satte jeg mest pris på gavekort på butikker jeg likte, sengetøy og håndklær. Altså ting man trenger, men som blir nedprioritert grunnet stram økonomi.

Skrevet

Er på samme alder selv, hadde satt pris på ullundertøy. Sokker, trøyer eller stilongs.

Skrevet

Kjøpte en ting som jeg tror mange ville syntes var morsomt, en stor plastisk nese du kang henge på veggen og når du trykker på nesa kommer det såpe ut :)

Skrevet

Ullklær, sokker, sengesett, gavekort på resturan/matbutikk/nettside som selger klær hadde jeg likt :)

Anonymous poster hash: e6e9f...d16
Skrevet

Jeg er 22 år, og fra mine tanter pleier jeg å få ullsokker og votter, noe jeg setter veldig stor pris på siden jeg er håpløs med håndarbeid selv! Ellers ville jeg også blitt glad for gavekort på kino :)

Anonymous poster hash: 5d9b6...8f5

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg har 4 tantebarn som er fra 20-26 år. De bor på en helt annet kant av landet. Både gutter og jenter. Alle bor litt utenfor byer, så gavekort hos de store kjedene vil kanskje ikke bli brukt (?).

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe. Selv er jeg 47 og aner ikke hva den generasjonen liker. Og hva de misliker sterkt.

Jeg prøver å følge med dem på Facebook for å se hvilken stil de liker innen klær, interiør og sånt, men jeg klarer ikke å finne noe som er "skuddsikkert".

Så jenter og gutter i begynnelsen av 20-årene: Hva hadde dere ønsket dere av en "gammel tante", og som er greit å sende med Posten?

Anonymous poster hash: 51bcf...402

Hjemmelagde ullsokker eller votter! :fnise: Ønsker meg alltid dette selv.

Skrevet

Jeg elsker å få hjemmestrikkede sokker/votter og neglestæsj av mine tanter.

Anonymous poster hash: 0ac4b...adc
Skrevet

- Bøker. Litt vanskelig å finne riktig bok kanskje, men det et lov å fiske litt ;)

- te/kaffe

-kremer/hårprodukter(voks, spray,olje)

Hva med å spørre foreldrene om de har noen tips til hva de trenger/ønsker seg og som kan sendes i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...