Gå til innhold

Vokse legger/bikini hjemme: Veet varmvoks - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å prøve Veet varmvoks. Er så lei av å barbere leggene så ofte, så jeg tenkte dette kunne være et godt alternativ. Er det enkelt å få til hjemme?

Dette er den jeg tenker på: http://www.vita.no/veet-warm-wax-250-ml

Noen som vokser bikini hjemme? Har veldig lyst å begynne å vokse det også, men gidder ikke bruke 400++ på å gjøre det i salong i tillegg til at jeg ikke helt har lyst til at andre skal vokse mine "private parts" :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst å prøve Veet varmvoks. Er så lei av å barbere leggene så ofte, så jeg tenkte dette kunne være et godt alternativ. Er det enkelt å få til hjemme?

Dette er den jeg tenker på: http://www.vita.no/veet-warm-wax-250-ml

Noen som vokser bikini hjemme? Har veldig lyst å begynne å vokse det også, men gidder ikke bruke 400++ på å gjøre det i salong i tillegg til at jeg ikke helt har lyst til at andre skal vokse mine "private parts" :fnise:

Weet varmvoks fungerer ganske bra, og er lett å få til. Jeg vokser som regel bare beina mine og underarmer. Anbefaler virkelig å dra til salong om du skal vokse nedentil:)

Skrevet

Vokser alt hjemme, inkl brazilian :) Bruker sukkervoks jeg kjøper på feelunique, mye mindre smertefullt og enklere å vaske av.

Skrevet (endret)

Vokset brazilian hjemme i dag (eneste stedet jeg hadde nok hår til å prøve voksen på :fnise: ) med Veet varmvoksen jeg linket til. Overraskende lite smertefullt! Det gikk HELT fint, og jeg gjør det mer enn gjerne selv fast fra nå av :laugh: Gjett om høvelen kun blir brukt til armhulene fra nå av!

Edit:

Synes faktisk det var mer smertefullt å vokse øyenbrynene de første gangene jeg gjorde det sånn 10 år siden eller noe :fnise: Selvsagt er smerte veldig individuelt, men for min del var ikke dette spesielt vondt i det heletatt egentlig... Høy smerteterskel :danse:

Endret av PrinsesseNila
Skrevet

Den du nevner er helt grei. Lukter godt, men tar ikke noe særlig hår syns jeg. Har prøvd både på bena og ryggen til kjæresten, og det var egentlig bare å gi opp. Jeg har tynne hår på bena og måtte slite meg halvt ihjæl for å få det vekk med den. Har ikke prøvd den i bikiniområdet, men det kan jo hende den funker der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...