Gå til innhold

River dere av de hvite trådene på mandarinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gidder dere ikke? jeg får helt fnatt hvis jeg ikke har renset hver eneste båt først :P

Anonymous poster hash: bd30d...a70
Gjest crazycatlady
Skrevet

Mandariner får man ikke kjøpt i Norge lenger. :)

• Liker 4
Skrevet

Mandariner får man ikke kjøpt i Norge lenger. :)

Joda, hermetiske :opplyser:

Skrevet

Jeg kjøpte mandarin her om dagen... ble jeg luuurt? :sjokkert: Kan ikke forskjellen, men stod "mandarin" :fnise:

Skrevet

Ja, jeg river de av.

Anonymous poster hash: be78f...b3e
Skrevet

Jeg kjøpte mandarin her om dagen... ble jeg luuurt? :sjokkert: Kan ikke forskjellen, men stod "mandarin" :fnise:

I Norge selges det kun ferske klementiner. Mandariner får du bare på boks. Mandariner har ikke blitt solgt i Norge siden 90-tallet

Skrevet

Ja de største, de smaker bittert. Kan ikke rense av alle. Da ville det jo tatt 2 timer å spise en klementin.

Skrevet

Trådene plukker jeg av på Klementiner. Tarmoperert og skal ikke ha sånt, de kan gi tarmslyng hos tarmopererte!

Anonymous poster hash: 3f487...c97

Skrevet

Det varierer fra år til år. Når klementinsesongen er i gang, husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det i fjor, derfor blir det litt tilfeldig.

Skrevet (endret)

Alltid! Og alt skal av!

Derfor jeg sjelden spiser klementiner :-p

Endret av LeaMichele
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Joda, hermetiske :opplyser:

Men de er vel delt i båter og fjernet trådene på?

Endret av RusaPåPus
Gjest crazycatlady
Skrevet

Og ja, jeg river av trådene på klementinene. Syns de er ekle.

Gjest constance90
Skrevet

River av alt. Kan fint bruke 20 minutt på skrelling. Eneste jeg har OCD om da ;)

Skrevet

Jeg river av de "verste" trådene, men resten får være. Jeg spiser gjerne 10+ klementiner om dagen i denne perioden, og om jeg skulle tatt av alle trådene hadde jeg omtrent ikke gjort annet :fnise:

Skrevet

Mandarin, klementin alle skjønner spørsmålet.

Ja, det gjør jeg, men bare de store.

• Liker 1
Skrevet

River av alt. Kan fint bruke 20 minutt på skrelling. Eneste jeg har OCD om da ;)

OCD står for Obsessive Compulsive Disorder, vil du si at dette er en sykdom du har?

Anonymous poster hash: 59029...d7d

Gjest constance90
Skrevet

OCD står for Obsessive Compulsive Disorder, vil du si at dette er en sykdom du har? Anonymous poster hash: 59029...d7d

Det var et forsøk på å være lite morsom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg river av de største, og så spiser jeg de minste. Deretter spiser jeg skinnet på sidene av klementinbåtenene før jeg endelig kan kose meg med en og en av de små dråpene inni. Jeg bruker ganske lang tid på en klementin, men da kan jeg kose meg mer, uten å spise så mange at jeg får vondt i magen.

Skrevet

Jeg plukker det ikke av. Hadde aldri sett noen gjøre det før jeg ble sammen kjæresten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...