Gå til innhold

Matbudsjett


Thomas

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger bruker du i uken/måneden på mat? Bruker ca. 500,- uken har jeg regnet ut, synes det er mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke regnet så mye på det jeg, men det er mer enn 500 kroner. Vi er jo to voksne, så jeg tipper at mat og drikke kommer på 5-6000 i måneden.

Vi unner oss middag ute ca 2 ganger i måneden og det hender at vi bestiller mat hjem. Andre ganger blir det brødskiver. Tror at dette varierer veldig hjemme hos oss. Vi liker å kose oss med god mat i helgene og da blir det ofte dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare to personer og har regnet ut ett budsjett på omtrent 700 kr i uken på mat og drikke...

...og synes det er mye! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Vi er to voksne og bruker 3000-3500 i mnd på mat - og lever godt.

Men så bor vi i Sverige også, da!!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbudsjettet mitt har alltid vært lavt, da jeg lever på brød og norvegia! Vanlig brødskive til frokost, lunsj og kvelds, ostesmørbrød til middag, -untatt på søndag da jeg spiser hos mamma :tunge1:

(Hender seg jeg handler inn en pakke trønderfår el.)

MEN!!! Nå har jeg fått kjæreste :D Og matbudsjette mitt har økt med 400%... Verdt det, så klart! Masse kos med god mat og drikke... Men, tror det må roes ned litt, har allerede lagt på meg 4 kg... :sjokk:

Konklusjon: Trodde det var billigere å dele matbudsjettet på to, men ikke for min del... Har vel litt med prioritering å gjøre også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker i overkant av 1000,- i uken på mat, to personer.

Unner oss det meste, ikke minst å gå ut og spise en gang i blant.

Og øl og vin. Til gjengjeld er det lite av snop og brus. Med mindre oliven går på snop-kvoten, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å få en oversikt på hva vi handler skriver vi opp på en kalender hver gang vi handler ,når måneden er over regner vi over.

det ligger på i underkant av 2500 i mnd,vi er tre.lager alt fra grunnen av. :) asbevan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...