Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bleik
Skrevet

Hei.

Jeg skal spray-brune meg for første gang i dag... Og trenger noen tips.

Har hørt at jeg bør peele kroppen godt først, så smøre meg med body lotion en stund før jeg blir sprayet.

Er det noe annent jeg må/ikke må gjøre?

HAr prøvd endel selvbruningskremer før, og føler at de lukter "tiss" (eller noen annent ekkelt) gjør dette også det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har best erfaring med å bruke selbruner i samme merke som fuktighetskremen. Ellers kan det være stoffer i de to som ikke går helt overens, man får kjolder og selvbruneren klumper seg.

Skrevet

Jeg ble sprayet på mandag, og er sånn passe fornøyd. Av natur er jeg blåhvit, og nå er jeg lys brun. Men, selv om jeg peelet og smurte meg etter alle kunstens regler er jeg fortsatt litt skjoldete. Nå vet jeg jo ikke hvor lenge det holder, og hvis fargen er borte om et par dager (altså fire dager totalt) vil jeg nok ikke bruke penger på det her igjen. Om fargen derimot sitter en uke til, så syns jeg nok at det er sånn greit verdt pengene.

Husk å ta på deg klær som ikke strammer, og som er mørke i fargen. (Kan farge av på klær rett etterpå.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble resultatet bra ,bleik? :-)

Gjest Ikke så bleik..
Skrevet

TJa, ganske. Er veldig brun der jeg hadde liltt farge fra før, ikke så brun, men har tydelig skille fra trusa.

Nå gjorde jeg en feil, etter å ha peelet meg så smulte jeg meg med en fet bodylotinon, var helt fy fy... Men siden de i salongen hadde glemt å si til meg at jeg ikke skulle smøre meg så gjør de de på nytt, helt gratis!!!

Gjest Lady-M
Skrevet

Nei, må aldri ta på bodylotion før spray-bruning eller selvbruningskrem! Huden skal være fri for døde hudceller, kremer, parfyme etc. Da blir man garantert ikke skoldete.

Jeg sprayet meg forrige torsdag og er fortsatt brun. Bare ansiktet og hendene som er bleknet.

Det er viktig å smøre seg godt i dagene etter sprayingen, da vil fargen sitte lenger.

Skrevet

Glem det jeg skrev, skjønte ikke at du skulle til salong, trodde du skulle bruke selvbruner hjemme.

Skrevet

For oss uopplyste:

Hvis jeg bruker peeling osv har huden min en tendens til å bli ganske tørr, skal jeg likevel unngå hudkrem!?

(mulig jeg bruker heeelt feil peeling altså :oops: er ikke så god på sånt)

Skrevet

Det hun jeg gjorde det hos sa til meg var at jeg skulle peele meg, også smøre meg inn med en god krem kvelden før. Så skulle jeg dusje dagen etter, sånn at huden var ren før jeg skulle sprayes.

Gjest tovva
Skrevet

Det er jo en helt klar forskjell på merker, så skal man skrubbe bort døde hudceller dagen før, ikke krem samme dag. Jeg sprayer meg med naturasun, kan ikke sammenlignes med noe annet. Se www.frokennorge.no varer fra 5 til 10 dager. :wink: :-) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...