Gå til innhold

Størrelser kjoler på Lightinthebox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har en del asiatiske klær så størrelsene kan være små ja, har vært litt uheldig selv når jeg har handlet der

Anonymous poster hash: 4ac50...100
Skrevet

De har en del asiatiske klær så størrelsene kan være små ja, har vært litt uheldig selv når jeg har handlet der

Anonymous poster hash: 4ac50...100

På et annet forum var det snoen som skrev at de hadde bestilt sin normale str og vært fornøyde så ikke lett å forstå seg på. Men etter mine mål må jeg ha XL. Er ikke kriiise uansett da, så lenge kjolen bare koster 107 kr da. :biggrin:

Skrevet

Jeg bestilte akkurat derfra. Og håper jeg tok riktig størrelse. Gikk opp en i forhold til hva jeg normalt ville ha gjort, men ut fra skjema burde jeg gått opp to str :S
Så jeg er veldig spent på om kjolene passer eller ikke. Men de var jo ikke dyre....
I tillegg er jeg så spent på kvaliteten. Men til den prisen så får det bare gå ;)

Skrevet

Jeg er også spent på tiden...det står 10-20 dager. Skulle hatt den til et julebord 29 november...men det er vel å håpe på for mye..De blir jo sendt fra Kina.

Skrevet (endret)

I følge den størrelsetabellen er jeg M/L over puppene, S i midjen og XL rundt hoftene. :eeeh: Synes den var litt merkelig, jeg. Om kjolen er litt stretchy ville jeg tatt den liten nok til at den passer midje/pupper og så heller satse på at den ikke blir for trang over rumpa.

Endret av FantasDick
Skrevet

Jeg har bestilt der i fra og gikk ut i fra målene de setter opp. Kjolen passa fint, men størrelsen jeg havnet på var større enn den jeg vanligvis bruker.

Skrevet

KG dama: Min kom veldig fort, så krysser fingrene for at du rekker det innen julebordet :) Ellers har de expresslevering tror jeg? Om du ikke har trykket på send-knappen enda :)

Skrevet

KG dama: Min kom veldig fort, så krysser fingrene for at du rekker det innen julebordet :) Ellers har de expresslevering tror jeg? Om du ikke har trykket på send-knappen enda :)

Jeg har bestilt. Bestilte med gratis frakt, altså lengst leveringstid. Ble liksom litt dumt å betale mer for frakt enn for kjolen. Men ååååå nå er jeg nervøs for at den blir for stor. Æsj.

Skrevet

Er også merkelig at fremskyndet frakt på 2-4 dager koster 107 kr mens standard frakt på 7-10 dager koster 132 kr. Hvem betaler mer for at ting skal ta 10 dager istedet for 4??

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt. Bestilte med gratis frakt, altså lengst leveringstid. Ble liksom litt dumt å betale mer for frakt enn for kjolen. Men ååååå nå er jeg nervøs for at den blir for stor. Æsj.

Den jeg bestilte passet rundt pupper, hofter og mage, da jeg gikk ut i fra målene. Krysser fingrene for at det vil passe for deg også! :)

Det virker som de lager den litt ekstra lange i stroppene med vilje, så du selv kan sy de opp. Det er veldig fort gjort, og egentlig litt fint, for da kan du enkelt tilpasse den best mulig.

Endret av Evans
Skrevet

oi, nå er jeg supernervøs for at de ikke passer. Bestilte 4 stk...
Det var noe rart med den frakten ja, var billigere å ta gratis inkludert frakt og raskere en et par andre leveringsmåter. Men jeg antar det er fordi siden bare blir generert til riktig land/verdensdel. Så ikke alt som kommer til å stemme der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...