AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 jeg har veldig lyst til å reise litt etter hvert. men i starten vil jeg prøve meg på weekendturer. å jeg trenger ikke å oppleve så mye i starten, bare jeg opplever at jeg klarer å reise alene (skal snakke med ei venninne om å bli med å, men vil se på mulighetene). trenger ikke fancy hotell. gjerne reiser hvor hotell og fly er sammenslått. jeg forstår meg ikke på restplass å sånne sider, om noen har lyst til å veilede meg akkurat nå har jeg ikke noe fastsatt budsjett, men har virkelig ikke god råd. men for tiden trenger jeg noe som motiverer meg til å stå på videre. så gjerne en fillesum hvor jeg flyr til et sted fredag, og hjem på søndag uten å egentlig bruke noe spesielt med penger hverken på shopping eller uteliv Anonymous poster hash: 8b88b...e25
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 by the way, syden osv er uaktuelt. vil oppleve land som scottland, irland osv Anonymous poster hash: 8b88b...e25
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Se på hostelworld.com. Ganske billige hostel og hotel muligheter der. Jeg brukte siden en god del da jeg var student. Anonymous poster hash: 71587...986
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Se på hostelworld.com. Ganske billige hostel og hotel muligheter der. Jeg brukte siden en god del da jeg var student. Anonymous poster hash: 71587...986 takk Anonymous poster hash: 8b88b...e25
Aviale Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg har ikke sett noe særlig til pakkepriser på weekendturer, og det er nok uansett billigst å bestille fly og overnatting separat. Om du vil reise i Storbritannia er det ofte veldig billig å ta fly til London, så kan du f.eks reise videre med tog. Jeg pleier å søke etter flybilletter hos momondo.no og sortere på pris/tid, men norwegian sine sider har også ofte billige billetter hvis du vil ha en enklere side å bestille på. Hotels.com syns jeg er en grei side å bestille overnatting på, der har de både hoteller og hostels/b&b. Du velger hvilken type overnatting du er ute etter, og så kan du sortere på pris. Lurt å se på hvor gode anmeldelser stedet har fått Lykke til, og god tur! Å reise alene (og ikke minst å spise alene ute) er litt tabu i Norge syns jeg, men helt normalt i utlandet heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 jeg har veldig lyst til å reise litt etter hvert. men i starten vil jeg prøve meg på weekendturer. å jeg trenger ikke å oppleve så mye i starten, bare jeg opplever at jeg klarer å reise alene (skal snakke med ei venninne om å bli med å, men vil se på mulighetene). trenger ikke fancy hotell. gjerne reiser hvor hotell og fly er sammenslått. jeg forstår meg ikke på restplass å sånne sider, om noen har lyst til å veilede meg akkurat nå har jeg ikke noe fastsatt budsjett, men har virkelig ikke god råd. men for tiden trenger jeg noe som motiverer meg til å stå på videre. så gjerne en fillesum hvor jeg flyr til et sted fredag, og hjem på søndag uten å egentlig bruke noe spesielt med penger hverken på shopping eller uteliv Anonymous poster hash: 8b88b...e25 Vær så snill: http://www.korrekturavdelingen.no/K4OGellerAA.htm Anonymous poster hash: 80734...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå