AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Har startet å trene på teningsener, men jeg kjenner motivasjonen eksisterer ikke. Jeg er lubben, og dette har jeg lenge hatt lyst til å endre noe med - men det blir aldri noe av. Startet et medlemskap hos det lokale treningsentret i dag, men vet ikke om jeg kommer til å fortsette. Var en tur innom idag, og hadde ingen anelse om hva jeg skulle gjøre. Følte meg som en forvirret tulling som gikk fra maskin til maskin. Ikke turte jeg å spørre om hjelp heller, hurra for sosial angst. Noen tips til hva jeg kan starte med? Anonymous poster hash: 19a29...7a0
Engel Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 De aller fleste treningssenter har tilbud om gratis veiledningstime for å sette opp et treningsprogram tilpasset deg, og for gjennomgang av bruk av apparater. Du bør absolutt spørre om det. Ellers så er det ofte bedre å bli med på gruppetreninger dersom senteret har det. Da får man veiliedning under veis, og man kan likevel gjemme seg bort som en i mengden.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 De aller fleste treningssenter har tilbud om gratis veiledningstime for å sette opp et treningsprogram tilpasset deg, og for gjennomgang av bruk av apparater. Du bør absolutt spørre om det. Ellers så er det ofte bedre å bli med på gruppetreninger dersom senteret har det. Da får man veiliedning under veis, og man kan likevel gjemme seg bort som en i mengden. Takk for råd! Skal dit snart, og da får jeg veiledningstime. Håper virkelig det går bra, er så redd for å dumme meg ut. Anonymous poster hash: 19a29...7a0
Gjest earlgrey Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Tror alle føler seg litt tullete første gangen de er på treningssenter, ikke minst når man er der helt alene! Har du ingen venninner eller familie som kan bli med da? Motivasjonen kommer nok når du føler du mestrer det litt mer. Men du må nok gi det mer enn en uke altså! Ønsker deg lykke til, dette klarer du!
Gjest Runforit Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Vi har alle vært der! Alle må starte et sted Veiledningstime er bra. Da lærer du det grunnleggende du trenger å vite. På Fitnessbloggen er det masse gode treningsprogram for nybegynnere du kan følge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå